Ugrás a fő tartalomra

Rengeteg levelet kapok...bőrproblémák

Mivel rengeteg levél érkezik tőletek, ezért itt szeretném összefoglalni a leggyakoribb kérdésekre a válaszokat.
Ezek a papulák

Bőrprobléma esetén az legyen az első, hogy rendszeresen látogatod a környezetben elérhető, szakmailag legjobb kozmetikust, aki a kisebb problémáidat karban tartja.
Szomorú, de enélkül nem lehet megúszni, ezen nem lehet spórolni. Főleg ha mitesszeres, esetleg pattanásos bőrrel szenvedsz...de a mitesszereknél a leginkább célra vezető szerintem, mert a durva pattanásokkal inkább érdemes orvost keresni.

Ha ez nem lenne fontos, én sem járnék, de nincs az a csodaszer ami felér egy rendszeres 3-4 hetente ismételt kozmetikai tisztítással.
A kozmetikusod legyen szakmailag felkészült és lássad rajta, hogy ért hozzá..no meg az sem természetes ha tele sebekkel távozol és 1 hét szobafogság. Nálam több mitesszere senkinek sincs, mégis másnap bálba mehetnék az arcommal...mesterhez járok a város másik végébe, és nem azért mert élvezem az utazást...no comment.



Komolyabb probléma esetén a bőrgyógyászt sem hagyhatod ki, de kerüld azokat a "szakembereket" akik csak lerázni akarnak, és például gyulladt bőr esetén nem egy alapos kivizsgálásra küldenek, hanem szó nélkül írnak valami lórúgás gyógyszert. Azokat is felejtsd el aki szerint a te problémád nem probléma..lehet igaza van, de ez a bőrgyógyászati hozzáállás csak akkor helytálló, ha a problémád lelki eredetű.

Comedo-mitesszer(zárt)
A túlzott faggyúmirigy termelődésnek sok oka lehet... túl sok comedo - egyszerűbben mitesszeres bőr- ez lehet lelki eredetű..igen az ideg. Adódhat táplálkozásból is ( kinek mi ) és természetesen a hajlam az alapja mindennek. A hormonális gondokat sem kell a szőnyeg alá söpörni, hisz 90%-ban ezek a mitesszeres panaszok a megfelelő fogamzásgátló szedésével elmúlnak. Persze nem kell ezt az utat választani, érdemes egy A vitamin kúrát ( orvosi ellenőrzés mellett) is kipróbálni..hátha.

Annyit mindenképpen meg kell jegyezz, hogy ami belülről fakad azt nem fogod tudni ilyen-olyan kencékkel kívülről 100% -osan helyre rakni. Ennél sokkal bonyolultabb az egész. Persze minden egyes apró lépés számít, hogy jobb és jobb legyen az állapot, de ne higgyünk már a mesékben please..

Amit még el kéne felejteni azok a drogériás ezt-azt ígérő tini kencék..Ezek 98%-ban nem arra a problémára vannak amire gondolod, megveszed, és csak rontod a további állapotot.
Persze mindenki belefut, hogy hátha... meg szem előtt is van a "csodaszer", könnyű leemelni a polcról, de sajnos ez csak egy lavinát fog elindítani.

Meg kell különböztetni a bőrproblémákat, és ezzel még ma is sok ember nincs tisztában.
A mitesszerek nem pattanások, és teljesen más bánásmódot igényelnek, mondhatni fekete és fehér..ennyi csak a különbség köztük.

Pattanásos bőrre való cumók ( amiket így nevez a gyártó) általában zsíros, gyulladt, gennyes pattanások kezelésére szolgálnak, így itt fontos az összehúzás, a szárítás, a felülfertőzés elkerülése és a nyugtatás.
Pattanásokra pedig fáradj be egy gyógyszertárba, és ott szemezgess az erre való recept nélküli termékek között, mert sokkal jobban jársz mint a drogériás félmegoldásokkal.
Az új aknesol
Általában a benzoil peroxid tartalmú szerek sikeresen leküzdik ezeket a gyulladt pattanásos problémákat, van pár ilyen tartalmú kenőcs, lemosó a patikákban, a lenti linken el lehet olvasni, hogy mit tudnak, viszont mitesszereken inkább ront, mert a szárító hatása miatt a pórusodat még jobban beszűkíti,megkeményíti, így még inkább több faggyút termelsz és még inkább nem fog tudni a felszínre törni.

ITT vannak a bőrgyógyászatban alkalmazott szerek, lehet tájékozódni róluk, az első pár mondatban benne van milyen problémára van.

Az új aknesol ugyan nekem nem vált be, de ezerszer jobb mint bármelyik drogériás arctonik, így ezzel is lehet próbálkozni a pattanásokra, de némileg szárít, így óvatosan..

Belnatur Pur-skin család
Ha a bőröd mitesszeres vagy apró nem gyulladt csomócskákkal van tele, akkor neked a pattanásra kínált csodaszerek csak tovább fogják rontani a problémádat.
Mert mi a faggyú? A faggyú zsírozza fel a bőröd, hogy rugalmas legyen..No tehát ha száraz akkor annál több faggyút termel.
Faggyúműködés a férfiaknál erősebb, ebből érthető, hogy hormonálisan is felléphet ilyen zavar. Ha ehhez gyulladás is társul, vagy baktérium okozta elfertőződés, akkor meg is van a pattanás. De a pattanásnak nem előfeltétele a mitesszer, pattanás fakadhat mélyről is vagy látható comedó nélkül is.

ITT egyébként lehet szemezgetni, hogy melyik elváltozás micsoda a bőrödön.

eManufaktúra iszap szappan
A mitesszeres bőr mindenek előtt ( nem árt egy hormonális vérvétel is ) olyan készítményeket kíván, amik helyreállítják a bőr természetes állapotát, tehát kímélő lemosó, vagy kecsketejes, holt tengeri iszapos szappan, és nem valami atom szadi arclemosó.

Tonik -semmiképpen sem pattanásos bőrre való kell-,  lehet enyhén szalicil savas, de mégjobb ha gyógyteát főzöl ( a ragacsos galaj a legjobb a mitesszerre), vagy használj svédcseppet, nekem bevált, infó ITT.

Svédcsepp toniknak
A krémek leginkább úgy legyenek megnevezve, hogy " faggyúmirigy normalizáló, faggyúmirigy működést szabályozó" stb. Ezek ha minőségi termékek, akkor semmiképpen sem szárítanak, és szépen normalizálnak. Évek óta a kedvencem és ezáltal a leghatékonyabbnak tartom a Belnatur- Pur Skin krémet, ITT írtam róla.

Problémás bőrre mindenképp javasolnám még az otthoni kiegészítő hámlasztást, vagy a bőrradírozást. Ezek szépen pucolhatják a felszínt ami megelőzi vagy csökkenti a problémák nagy részét. Az én két kedvencem az ISIS glyco-a és a baviphat mangós radír. ITT találsz róluk egy külön összefoglalót.

Pakolásnak pedig olyanokat javaslok ami holt tengeri iszapot tartalmaz, ez szinte minden problémára jó.

Baviphat mangós radír
Ha gyógyszertári megoldás érdekel a mitesszerekre, akkor erre az Alksebor kenőcsöt szokták javasolni, mivel nem szárít, én is szeretem a korpás szeborreás (száraz de mitesszeres) bőrömmel..az olajos szeborreához nem tudok hozzászólni, neki talán zsíros lenne, de amúgy is éjszakára érdemes kenni, mert nem az igazi nappalra ( fénylik órák múlva).

Érdemes amúgy az életmóddal is törődni, bár ezt sokan nagy ívben le..., de megjegyezném a sport, a szauna, a gyógyfürdők, a helyes táplálkozás ( és nem a diétát értem itt), a sok folyadék, a méregtelenítés, a gyógyteák, az idegesség kerülése, a jó levegő szinte félsiker a bőr állapotának javításában.

ITT olvashatsz a bőrszépítő étkezésről pár bejegyzést, érdemes átgondolni.

Isis- Glyco A hámlasztó
Ami még fontos azoknak akik nem elégedettek az arcuk állapotával, már ami a pattanásokat illeti:
Kevesen figyelnek arra, hogy a hajunkról is egy csomó retek kerül az arcunkra, problémásoknak sűrűbben kell mosni. Főleg azoknak fontos ez akik nagyvárosban élnek.
Az ágyneműt nem, de a párnahuzatodat cseréld nap mint nap, amennyiben gyulladt patikkal vagy tele...lehet a párnádat is megérné ideiglenesen olyanra cserélni ami antibakteriális.
Semmiképp se nyomkodd magad ( köszi...ezt én se bírom betartani, pedig idáig csak ártottam magamnak vele), ettől csak csúnyább és valószínűleg begyulladt leszel, míg az állapotodon annyit nem javít mint amennyit ront.


Ha már van ez a gond, sajnos több dologra kell odafigyelnünk mint másoknak..ez van..
Mindenkinek megvan a saját baja, hidd el én sem gondoltam, hogy szerintem szép bőrű emberkék nekem fognak levelet írni, hogy "jujjjjj de csúnya a bőröm, mit csináljak?"..hmmm cseréljünk :-D.
Szóval van ez a gond, de lehet nem vagy hízásra hajlamos, lehet gyereked, szép a hajad, élnek a szüleid, sikeres vagy, vagy csak egyszerűen boldog..szóval ne éld meg ezt tehernek, hogy bezzeg a szomszédnak milyen szép a bőre..pfff lehet úgy kivan tőle mint te..

Szóval kezdj odafigyelni magadra, és felejtsd el a problémákat (félsiker a javulás útján), keress egy jó kozmetikust és vegyél minőségi (nem feltétlenül drágább ha kiszámolod a sok kidobott pénzt) termékeket, és fogadd el, hogy neked erre kell több időt és figyelmet fordítanod. Olyan nincs, hogy valakinek minden a legszupibb és minden mindig flottul működik..

Amúgy meg a szar kaja sokkal drágább mint a helyes étkezés, és ez vonatkozik az arcápolásra is..egy minőségi termékből jóval kevesebb is hatásos, és ha beválik nem kell kísérletezni.
Fogjuk fel, hogy ami jó az általában nem a nagyáruházak polcain ücsörög, hanem lehet a kertünkben terem, vagy olcsóbb a gyógyszertárban, vagy a szakember egyből kiválasztja nekünk a legjobbat, ha eljárunk hozzá.


A többiektől akik már unják a témát és az önismétlést-elnézést, de most így itt ma összefoglaltam, ki is kerül az oldalsó menübe, így hamarabb választ kaphatnak azok akik bizonytalanok és keresik a választ.

Megjegyzések

  1. Nagyon jó összefoglalás volt! A legjobb benne a biztató rész, hogy a boldogság nem ehhez köthető, ezt külön köszönöm.
    Akneroxidról: nekem kb 3 nap alatt csinált a gyulladt zárt komedós bőrömből krokodilszerűen recés, sebesre száradt förtelmet. Nem is tudom, mennyire kell zsírosnak/túlhidratáltnak (ha van ilyen) lennie egy bőrnek, hogy ez jó legyen rá... (Persze Te írtad ezt az Akneroxidról, de én azért kipróbáltam, mert ennyire bátor vagyok, meg szeretek a saját káromon tanulni.)
    Továbbra is öröm téged olvasni, kezdesz egy kis közösség guruja lenni, büszke lehetsz a blogodra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na nekem ne mutasd be a sját bőrön való tanulást :-D
      Ohh köszönöm..irul-pirul..

      Törlés
  2. Ez egy nagyon szépen összeszedett, rendkívül hasznos poszt. Bár nekem valaki ezt a kezembe nyomta volna 10 évvel ezelőtt... :) Szinte minden szavaddal egyetértek. Szerencsére mára már nagyjából rátaláltam azokra a dolgokra, amik beváltak, meg kinőttem a kamaszkorból is. Amúgy szerintem totál olyan bőrtípusom lehet, mint neked, úgyhogy mindig szívesen olvaslak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh bárcsak én is ott álltam volna 10 éve amikor ezt a röplapot osztogatták volna :-D
      Köszi!

      Törlés
  3. Hűűű, idő kell egy-egy ilyen részletes, komolyabb bejegyzés elolvasásához is, megírni mennyi időbe, fáradtságba kerülhet...(egy közepesen hosszú kommentet is fél óráig szoktam írni/szerkesztgetni, amit aztán persze jó szokásomhoz híven végül törlök is, mert arra a következtetésre jutok, hogy úgysem érdekel senkit sem :) Annak ellenére, hogy tudom, mennyire jól esik a visszajelzés). Pillanatnyilag kérdéses, hogy ezt végül meg fogod-e kapni ;) Pl elég sokszor megírtam már Neked, hogy mindig ámulatba esem az ilyen részletesen megírt bejegyzéseidtől, de még eddig nem küldtem el egyszer sem ;) Talán majd most... :D

    VálaszTörlés
  4. Összeszedett és nagyon jó poszt. :)

    VálaszTörlés
  5. Na itt van az első "ez szuper" megjegyzésem a poszthoz :) Mást nem is tudok mondani :D Köszi

    VálaszTörlés
  6. Az olvasóim közül is sokan küzdenek bőrproblémákkal, így megosztottam a blogom FB oldalával ezt a postot :)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok, teljesen egyetértek veled!
    Remélem sokan elolvassák ezt a cikket és hasznot merítenek belőle!
    No nyomkodás, pozitív szemlélet, egy jó kozmetikus és minőségi otthoni termékek , fél siker.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó bejegyzést! Kicsit úgy éreztem, nekem is szólt :)
    A "technikai" részét hallottam már tőled, így legjobban a biztatós rész tetszett, eszembe juttatta, hogy az, hogy nem tökéletes a bőröm (ha ha, enyhe kifejezés), nem a világvége, és igazából örülnöm kéne, hogy nincs nagyobb gond velem. Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh nehogy azt hidd, hogy egyedül vagy ( ez nem lekezelő duma, hanem tényleg sokan írnak és szenvednek a bőrükkel).

      Nekem is sokszor nehéz erről elterelni a gondolataimat, de Ti segítetek, hogy nem vagyok egyedül, és persze az élet rádöbbent hogy ezek a problémák eltörpülnek a "valós" gondok mellett.

      Törlés
  9. Már megint egy szuper cikk! Nekem is sokat segítettél ezekkel, több dolgot ki is próbáltam és most is használok ezek közül. Fantasztikus a blogod nagyon hasznos. Most pont a hámlasztót használom és kezdek áttérni a szappanokra meg a természetes dolgok felé.
    És keresem még mindig a jó kozmetikust. Szóval csak így tovább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:-) a kozmit pedig ne add fel..én évek alatt találtam meg az "igazit"..olyan ez mint férjet keresni :-D

      Törlés
  10. Szia!
    Kozmetikussal kapcsolatban: 7 éve költöztem fel Budapestre, otthon volt egy szuper kozmetikusom, azóta is hozzá mérek mindenkit, de itt nem találom az "igazit". Te hová jársz, vagy tudnál valakit ajánlani? Persze gondolom ide nem írod ki...de mégis valahogy Plííz...Amúgy a blog szenzációs, mindig olvasom:
    Edina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Inkább csak azért nem írom ki, hogy nehogy valaki azt gondolja, hogy reklám vagy fizetnek nekem stb..
      Én Janicsek Magdira esküszöm, csakis ő volt az, aki úgy bánt a bőrömmel ahogy kell (kozmetikus mester).

      Törlés
    2. Köszönöm!

      Nagyon kedves vagy!...És nem hiszem, hogy fizetnek neked...
      További ilyen színvonalas, szép blogot kívánok, és továbbra is olvslak

      Törlés
  11. Szia!Csatlakozom Edithez!Bárcsak tudtam volna ezekről 10 évvel ezelőtt!Kicsit ellentmondásos,de talán most jobban érezném magamat,ha évekkel ezelőtt gázosabb a bőröm és akkor nem hajt el a bőrgyógyász egy Dalacin T receptjével,hogy ó ugyan ez nem komoly,csak stressz majd kinövi...A fél évente jelentkező egy óriás pati is bőven elég,mert örökre ott díszeleghet a helye az arcomon.Nagy segítség a blogod,hogy a továbbiakban elkerüljem a nagy bajokat és,hogy a régmúlt hibáin javítani tudjak!Köszönöm!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen..a Dalacin T-t sok emberhez hozzádobják, aztán szevasz..
      Örülök ha tudtam kicsit segíteni!

      Törlés
  12. Szia! Sikerült már azóta valami tuti gyógymódot találni a mitesszerekre? Én már felvásároltam a fél gyógyszertárat, drogériát, a kozmetikus sem segít... Én sem vagyok pattanásos, csak rettentően mitesszeres, száraz bőrrel, az, hogy szétkapargatom magam, meg sebeket és hegeket képez. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fogsz örülni, de ami 90%-ban segít az a fogamzás gátló :-( ...(nem minden fajta, csak az ami a bőrre is ható típus).

      Én sem szedek csak a bőröm miatt hormonokat, de volt olyan periódus, hogy szedtem, és a faggyú termelést szépen beállítja...ez van :-(

      Nem mondom, hogy mindenkinek ez a megváltás, de 10-ből 9-nek igen.
      És jelezném, hogy tiltakozik a szervezetem ez ellen, de attól még működik a fokozott fagyú termelés esetén :-(

      Törlés
    2. Szia, én magamtól is már ide lyukadtam ki... A kozmetikus csak folyamatosan lehúzott, hogy ohh, még egy hidroabráziós kezelés, meg ilyen-olyan krém, rendbe lehet ezt tenni... Nem hiszek a külső, kozmetikumokkal vagy nyomkodással történő kezelésben, és ami a legjobb, hogy egyre több mitesszerem van, minél többet foglalkozok vele. :) Már szerencsére nem esek bele a drogériás termékek leírása miatt sem, hogy még ezer termékkel gazdagítsam a szépségápolási készletem, megtanultam, hogy nem segítenek, max. azoknak, akiknek amúgy szép a bőrük, és nem ennyire belülről jön az egész, és max. 1-2 pattanást vagy mitesszert kell ápolniuk kéthavonta... A hátam is már kezd brutál állapotba kerülni... No meg a felkarom is... 23 évesen, szóval ez nem tinédzser kor. :( Igen, tudom, hogy nem minden fajta, mert évekig szedtem Lindynette 20-at, és abban nem is az van, ami a bőrre hatóakban, meg akkor sem változott az arcom semmit. Csak félelmetesek a mellékhatásai meg a fogamzásgátlók ezen típusai miatti elhalálozások. :S Elvégre Franciaországban ezek be vannak tiltva... Te melyik fogamzásgátlót szeded? Mert szerintem én is itt fogok kikötni, mert már így is teljesen tönkrement az arcom és a probléma még adott.

      Törlés
    3. Szia!

      Sok dologban igazad van, ha túlzásba viszi valaki a nyomkodást ( a kozmetikus is tehet ilyet ) akkor valóban egyre több a mitkó, mert a bőr csak termeli meg termeli a faggyút újra meg újra.
      A cél a balance, szóval azért el kell menni a problémás bőrű egyéneknek 3-5 hetente, mert aztán megindulnak az összegyulladások.
      A cél megtalálni azt a kozmetikust, aki tudja mit nyomhat ki és mit nem.
      Ha gondolod ajánlok egy jót ( írj mailt és küldöm).

      Fogigátlót a bőrgyógyászod tud írni, nem mondok gyógyszer nevet mert szerintem van már modernebb meg jobb, az enyém még lórúgás volt).

      Én ebbe a tabócába nem hiszek amit linkeltél.
      Összetevői:

      Szárcsagyökér: Segíti a felesleges só eltávolítását a szervezetből, jótékonyan hat pikkelysömör, reuma, arthritis, valamint húgy- és nemi szervi gyulladások esetén.A szárcsagyökér kivonat természetes alapú hatóanyaga elősegítheti a tesztoszteron termelés fokozódását - ez pedig a nőknél pattanást is okozhat.

      Nőszirom: Gyógyászati célokra ritkán használják köptető készítmények összetételében. Régebben kisgyermekeknek adták a fogzás időszakában. A kerti nőszirom gyökerét megfázásos betegségek kezelésében alkalmazták a népi orvoslásban.A népi felhasználással összefüggő hatásai nem ismertek. Egy vizsgálatban görcsoldó hatását figyelték meg.Nagy dózisban erős nyálkahártya-izgató, hányást, hasmenést okozhat.

      Bojtorján:Vizelet- és hashajtó, vértisztító hatású. Főzetét magában vagy teakeverékben vizelethajtónak, izzasztónak, epe- és vesekőoldónak, vértisztítónak, epehajtónak használják. Különböző bőrbajok (sömör, ekcéma, ótvar) ellen öblögetőnek, torokgyulladás ellen gargarizálónak alkalmazzák. Főzetét hajhullás, korpásodás, hajzsírosodás ellen használják.

      Szóval ha gyógynövények akkor inkább megoldanám magamnak 500ft-ból gyógyteákkal.

      Törlés
  13. Szia! Nagyon tetszenek az írásaid és örülök, hogy megtaláltam ezt az oldalt. Nekem zsíros vízhiànyos bőröm van, legalábbis a kozmetikus ezt mondta. Sok a miteszerem és comedó a bőröm és mivel nyomkodom jó szokáshoz híven sebes és jeges. Milyen a krémet és arc lemosó tudnál nekem ajànlani? Azt most eldöntöttem, hogy írtatok fogamzásgátlót. Vàlaszod előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a kedves szavakat!
      A bőrödre a Pur Skin ( belnatur) termékek azért lennének szuperek (lemosó és krém) mert nem szárítja tovább a bőröd, és ez mellett normalizálja a faggyú termelést, így sokkal kevesebb comedó és mitesszer fog képződni.
      Idáig sem találtam ennél jobb terméket a problémás bőrre, ami hosszú távon is működik, és nem további vízhiányt okoz.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Frakcionált CO2 lézer - Összegzés

Ígértem nektek, hogy 3 kezelés végeztével összegzem a tapasztalatokat. Fraxel CO2 előtte-utána Előzményeket és részleteket ITT láttátok, a felépülés 6 napig tart, tehát nem árt egy hetet rászánni erre az ügyre. Persze akit nem zavar ha így mutatkozik, akkor valójában 1-2 nap is elég otthon, mert aztán már semmilyen kellemetlenség nem érezhető..csak a látvány gáz.