Ugrás a fő tartalomra

Szempilla hosszabítás, dúsítás...Xtreme lashes

Rengeteg ilyen módszer létezik ( már ), sok a cég, sok a gyártó..melyik a legjobb?
Sajnos csak "utána" fotó van..

Le is lövöm a poént, nekem az Xtreme lashes jön be...
Miért?

Azért mert ezzel tudtak nálam olyan hatást elérni, hogy ne érezzem a műpillákat.
Itt puha a ragasztó és a pillák, és mégis látványos és dús.

Aki ebben nincs otthon, annak egy kis kitérő.

"3D szempilla baalbek" , "Xtreme lashes", "Lash be Long", "Nouveau lashes", "Lux Lash", "JB lashes", stb mind ugyan az a technológia, azaz szálanként a saját szempillához ragasztják a műanyag, valódi szőr, selyem stb alapanyagú pillákat.

A "szempilla hosszabbítás" nem egyenlő a fenti nevekkel, mert azok a márkák vagy cégek elnevezései, viszont minden név szempilla hosszabbítást takar :-) .... nem minden rovar bogár ...:-D

Mi más akkor cégenként?
-a ragasztó,
-a pilla alapanyag ,
-a pillák íve - vastagsága,
-az alkalmazott illesztési technika,
-az ára,
-az árba tartozó felhelyezhető pillák száma,
-az oktatás milyensége,
-a vizsga követelmények, a papír megszerzése stb.

Kipróbáltam párat a fenti cégek közül, hisz fele annyiért lehetett ( volna) szép pillám mint az Xtreme-nél.. Nem akarok senkit lehúzni, ezért nem térek ki melyik cégnél mi volt a gond, de felsorolom a problémákat is, amivel az Xtreme pilláknál nem találkoztam:

Hibák másoknál:
- a ragasztó olyan mintha pillanat ragasztót használtak volna..becsukom a szemem és kemény/szúr
-a pilla olyan kemény és rugalmatlan, hogy belehullott a szemembe és bevérzett tőle, olyan fájdalmas volt
-a pilla olyan puha és vékony, hogy nyeklik-nyaklik és nincs tartása
-olyan kevés pillát raktak fel ( mert annyi db volt az árban), hogy vicces volt és értelmetlen
-1-2 hét alatt le és kihullott..no comment
-hiába volt "olcsó" ha 2 hetente csináltatni kellett teljes áron
-a pillának nem volt íve, így szemből nem is látszott
-a pilla vékony volt, így nem volt látványos
-a pilla olyan kemény és éles volt, hogy szúrt
-képzetlen és tapasztalatlan "szakemberek" halmaza

Szóval maradtam az Xtreme-nél, ami valóban a legdrágább...de tényleg?

Xtreme előnyei ( ha már felsorolás :-) ):
-a ragasztót nem is érzem, rugalmasnak tűnik, mégsem hullik
-a pilla a szemembe hullva nem mondom, hogy kellemes, de nem halok bele, nem szúr, nem kemény
-a pillának mégis van tartása, nem túl puha, nem kemény hanem természetes, valódi pilla tapintású
-választható ív, szín és hossz
-minden pillámra kerül műpilla is, így nem ritkás
-szép ívű, jó tartású pilla
-5 hetente kel töltetni, ami kb fél ár mint az első felrakás, így hosszabb távon olcsóbb
-tengerparti 3 hetes turnét is annyira jól bírt, hogy 5 hét után mentem töltetni
-nem hullik, csak a saját pilla vesztésével
-alapos oktatás és nem olyan könnyű "papírt" kapni..
-ellenőrzött szakemberek és kötelező szigorú Xtreme anyag használati követelmény

A képen látjátok, hogy nekem ennyi fért el, viszonyításként a saját pillám kb annyira fitt mint az alsó pilla sorom:-), szóval ez elég szép teljesítmény.

Természetesen minden ilyen módszer koptatja a vékonyabb szőrzettel rendelkező hölgyek pilláit, így én nyáron rakatok fel, kb 5-6 hónapig és aztán végig pihentetek fél évet.
Ez a harmadik ilyen évem, és semmi problémám a szempilláimmal.
Természetesen fél év non-stop üzem után egy kicsit elfárad és fele akkorára törik, de valódi ritkulás nem következik be, pár hónap alatt rendbe jön, ha abba hagyom.
Ez a probléma nem mindenkinél áll fenn, de nekem gyenge a szőrzetem ( ami mindenhol máshol előny-itt sajnos nem), így én nem viselem túl jó.

Én csakis az Xtreme módszerét javaslom, mert hiába drágább, én a többi cég pillái után soha nem kezdtem volna pillát rakatni rendszeresen!
Szerencsére az Xtreme volt a második próbám, így már tudtam, hogy van ami működik, de természetesen én is spórolni akartam, így a többi márka kínálatát is kipróbáltam..nem tudtak meggyőzni.
Az Xtremet úgy hordom fél évig, hogy el is felejtem, nem keseríti meg a napjaimat.

Hosszú távon olcsóbban jövök ki, hisz 2-3 hét helyett 5 hetente kerül annyiba a töltés mint máshol..és még elégedett is vagyok.

Természetesen atom biztos vastag szempillával a többi márka is működő képes lehet, de azoknál az anyagok és a pilla tartóssága sajnos az Xtreme alatt teljesített, így a dús szőrzetű barátnőim is az Xtreme mellett döntöttek végül. Aki még nem próbálta őket úgyse érzi a különbséget ( persze kiváló szakember is kell, ezért kizárólag a weboldalukon érdemes tájékozódni, hogy kiért vállalnak garanciát... ITT találod amúgy).

Összefoglalva: sajnos ez sem fizetett reklám, még egy szálat se kapok ingyen :-(, így valóban a saját tapasztalatomat osztottam meg veletek.
Ismét kiemelném, hogy nem vagyunk egyformák, így bozontos pillájú hölgyek lehet nem értékelnék ennyire őket, mint én, bár a tartósság és az anyag így is verhetetlen náluk.
Lehet hogy az első alkalom "drága" (kinek mi), de hosszú távon olcsóbb, mert töltéskor jóval kevesebbet fizetsz, nézz utána ( hordási hetenként változó ár).
Itt kapod a legszebb és a leginkább természetes anyagú pillát, ami mégis "ütős" hatású.

Ha már kipróbálnád, csakis ezt...de a jó szakemberről ne feledkezz meg, mert a fele rajta múlik...

Megjegyzések

  1. Na ez a másik dolog amin gondolkodom ( az egyik a szemöldöktetkó volt :) )
    Jó, hogy Te már ennyi félét kipróbáltál és segítesz Nekünk, hogy mi (ki) is a legjobb...
    És az első alkalom megkérdezhetem mennyibe kerül? köszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy olyan dolgot tudok írni ami érdekel :-)
      Első alkalom 18-20.000 körül, aztán töltés eltelt hét függvényében 9-12.000ft

      Szívesen:-)

      Törlés
  2. Most megint kedvet kaptam, nekem ez ilyen love-hate dolog marad örökké! :)
    De a jó szakemberről ne feledkezz meg - ezt vastagon kiemelve, nagybetűvel. Én a saját káromon tanultam, remek kis szemgyulladással.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, sajnos amihez "ember" is kell ott megvan a tévedés esélye..szóval legalább amibe lehet, ott menjünk "tutira"..
      Azért szeretem az Xtremeseket, mert ott legalább "nehezebb" a vizsga :-/

      Törlés
  3. Most olvastam egy blogon egy Latisse nevű, külföldről beszerezhető szerről, ami műszempillákat varázsol a saját pilláidból.

    http://chezdubarry.blog.hu/2012/03/15/megno_a_szempilla_a_latisse_tol_nagyon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ismerem, de ezt én nem merném felkenni..sajnos hatása csak a kenegetés idejéig tart, csak növeszt, dúsabb nem lesz, "csak" nem hullik ki ami hullana.
      Annyira nem olcsó, hogy folyamatos használata olcsóbb legyen.

      Én azért félek tőle, mert gyógyszer alapú, aminek a "mellék hatása" a világosabb szem sötétebbé válhat, így ez nekem nem kedvező.

      Itthon nem véletlenül nem vezették be, a gyógyszer alapanyag itthon vényköteles (hályog kezelésre adják).

      A hatóanyagokat a cégek váltogatják, lehet volt már valami variálás ezzel is, de az utolsó információim ezek.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Peptidek a barna bőrszínért avagy Melanotan II.

Lehet sokan hallottatok már róla, hogy van egy új módja a barnítási folyamatok hatékony növelésének, ez a peptidek csoportjába tartozó melanotan. Melatonan II. Ez a termék egyelőre csak külföldről rendelhető gyógyszerészeti termék, injekció és orrspray formájában szokás "magunkhoz venni". Mivel én még nem próbáltam ( és nem is fogom amíg ezt itthon nem helyezik forgalomba), viszont a környezetemben sokan, ezért gondoltam megosztom veletek az ismerőseim tapasztalatait, illetve amit én láttam.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz

Szakáll ápolása fillérekből..szakáll olaj, wax, balzsam és egyebek

Általános jelenség a trendi férfiak szakállnövesztése. Forrás: Pinterest Személy szerint sosem tetszett, de most nagyon átjött ez a hamvaiból felélesztett divat irányzat! Kevésbé jó megjelenésű hímneműeket is "felhoz", azaz egy trendi arcszőrzet jócskán javítani tud bárkin . Olyan mint a csajoknál a frufru vagy egy stílusos bátor hajszín, ami egy nem éppen baba arcú lányt is kiemel és különlegessé tesz. Biztos vagyok benne, hogy a kencéket gyártó cégek is lassan de biztosan ráfekszenek erre az irányzatra, és nem csak borotválkozó vagy azutáni termékek hadával fognak nyomulni, hanem jönnek az arcszőrzetet ápoló termékek is.