Ugrás a fő tartalomra

Sleek brow kit - Dark.....hááááááát

A szemöldök festési lehetőségeiről és kellékeiről már ITT adtam egy kis ízelítőt.
Sleek- Brow kit - dark

Sokan várjátok a Sleek brow kit paletta beszámolóját..háááát..nem véletlenül húztam ennyire az időt vele..

A Make Up Plaza-s bevásárlásomat ITT  olvashatjátok.


Úgy látszik nekem a sleek cuccok nem igazán a szívem csücskei, lásd ITT az alapozójukat, ami szintén hagyott egy kis kívánni valót maga után.

A sötét azaz "dark" színben rendeltem meg ezt a szemöldök palettát, mert úgy vettem észre, hogy a világos szín kicsit vöröses beütésű, amit semmiképpen nem akartam a szőke hajamhoz...féltem, hogy kikopott tetkó hatású lenne..
Inkább bevállaltam a sötét színt, hisz azt lehet lágyítani ha sok, illetve szőrszálak készítéséhez - kiegészítéséhez is jobb ha sötét, hisz a szemöldök szőrzet ritkán szőke alapból.

Ez a "dark" szín szerencsére nem vörös, bár nem is szürkés, hanem egy természetes meleg sötét barna, viszont csak sötétebb hajhoz javaslom, mert lágyítani csak leporolással lehetne, de akkor csúnyán és foltosan kopik...azaz inkább eltűnik, nem pedig halványodik..

A csomagolása és a műanyag tapintása igényes, és tetszetős, a tükör mérete a maximális és a hozzá adott szintetikus ecsetek minősége is kiváló (egy ferde és egy kerekített végű lapos ecset) - bár lehetnének hosszabbak - és a csipesz is nagyon praktikus és használható ( csak kicsi ) .

A két kockában egy por és egy krémes festék lapul, így három fajta alkalmazást tesz lehetővé - csak por, csak krém, illetve krémre por - így a hatást és az erősséget is tud(nánk) variálni...ha alkalmasak lennének rá..
Sleek Brow kit dark vaku nélkül
A fotón fentről lefele: csak krém, csak por, a kettő együtt.

Mint láthatjátok a krémes ami pigmentáltabb és sötétebb színű, vékonyan is rajzolható, de vastagon s húzható, kitűnően kezelhető és szépen festhető.
Egyenletes, és pont megfelelően pigmentált. Wax-nak nem elég, így a szőrszálak lelapítását nem tudja elvégezni, inkább arra jó, hogy pontosan berajzoljuk a formát, vagy szőrszálakat "készítsünk" vele. Önmagában viszont elcsúszik, nem tartós.

A por festék nekem kicsit "pereg" és nem elég lány, világosabb szín, mint a krémes, és a képen többször húztam, hogy ilyen fedése legyen.. ez az "erősítgetés" a precizitás rovására mehet.. megmondom őszintén a Mac eye shadow -ból összerakott natúr barna palettámat jobbnak tartom e célra.
Tartóssága sem győzött meg.

A krémesre ha a port ráhelyezzük -mivel az nagyon szépen rátapad- az esetleges precíz szálazásnak nyoma veszik, és marad a telibe satírozott szemöldök. A képen szálazásra húztam a port, lásd a tömött végeredményt...

Megmondom őszintén, én nem szeretem a telibe színezett szemöldököket - kivéve extra esetekben -, így ez a festék nem lesz a kedvencem. Mivel a mindennapokban a természetes hatású szemöldököt preferálom - még ha ritkás is, inkább szőrözzünk mint telibe rajzoljuk - ez a szett erre alkalmatlan.

A tartósság teszteléséhez bevetettem a már ITT bemutatott eszközeimet.
A fotón a felső 3 vonal a Sleek paletta, alatta a Mac Brow set, MakeUpFactory szemöldök filc, és legalul a Mac szemhéjpúder. Itt vakuval fotóztam, úgyhogy itt ilyenek a színek. A képek szín hűek, de természetesen fényviszony függő az életben is a szín milyensége.
Szemöldökfesték teszt

A negatív véleményemet erősíti a termék tartóssága...az ami egy mozdulattal elkenhető, és szemöldököt pótolunk vele, az szerintem megbocsájthatatlan hiba a gyártótól.
Más ez egy pirosítónál ami ha nem tartós, na puff neki..de amikor nap végén hiányzik a szemöldököd vége, esetleg a fél szemöldököd, na az viszont vicc.

A következő fotón, ha hiszitek, ha nem sima száraz kézzel végighúztam az ujjam a festékeken..döbbenet..száraz bőrű vagyok, minden "belém tapad", tehát nem csúsznak le a sminkek, és a kezem sem izzad..
Ujjal elkenés..durva

Egy húzással elmozdult a Sleek Brow kit ( felső 3), míg alatta a Mac Brow és a MUF filc meg se moccant, és a Mac szemhéjpúder önmagában is úgy bírta mint a wax+por együtt a sleektől. Ismétlem, száraz bőrön, száraz kézzel..és képzeld el azt akkor amikor kifényesedik az arcod, és megvakarod a szemöldököd...

A gyengéd nedves törlős átsimításra is kíváncsi voltam..ez nem sminklemosó kendő, hanem sima..az eredményt is láthatjátok.
Nedves kendővel tesztelés

A sleek por teljesen, a sleek krém 95%-ban és a sleek wax+por 90%-ban eltűnt.
A Mac 15%-a sérült, a MUF filc 10%-ban halványult el, a Mac szemhéjpuder 70%-ban.
Tartóssági sorrend: MUF filc, Mac brow set, Mac eye shadow, Sleek brow kit .

Mivel én megszoktam, hogy sminkelem magam, így nem tapizom az arcom, de aki nem ilyen, az csúnyán pórul járhat vele.
Ebbe a termékbe semmi pozitívum nincs, csak az ára tűnik úgy, ami jelenleg 2800ft..Bár belegondolva és a többi árat nézve ez szerintem csak hirtelen tűnik olcsónak.

Mac eye shadow 1db  utántöltő kb ennyi, a Mac brow set 4-5000ft, a filc 4000ft körüli. Sajnos nem emlékszem már a pontos árakra..de a lényeg, hogy 1-2000 ft különbséggel már tartós terméket kapunk.

Aki idáig "zsíros" szemceruzát használt a szemöldökére annak bizonyára megfelelő lesz ez a Sleek paletta, mert annál sokkal jobb megoldás, de aki használt már minőségi(bb) termékeket, az nem lesz tőle elájulva. Akinek megfelel a tömött és rajzolt teli szemöldök, az szintén nem fog fennakadni a termék kezelhetőségén, de aki a természetesebb hatást kedveli annak ajánlanám ha tartósabb lenne a krémes rész önmagában, de így nem a legjobb.

Összefoglalva: Sem most, sem a jövőben nem lesz a kedvencem, mert tartóssága a nullával egyenlő, szinte azonnal és egy mozdulattal letörülhető.
A szín nem rossz, a csomagolás is igényes, az ecsetek zseniálisak.
Az ár közepes, de nekem inkább "drága" tekintve, hogy tartósság hiányába szinte semmire nem jó (nekem).
Legszívesebben "no comment" és "nulla pont" jut az eszembe, de biztos vannak akik kedvelik, bár nekik javaslom a fenn említett termékek tesztelését is.



Megjegyzések

  1. Nagyon köszi a bejegyzést!! Már krémmániára is feltöltöttem, hátha ír róla valaki valamit, de nem... Ha eddig láttam valaki írását róla, az biztos a Light-ról szólt, engem meg pont a Dark érdekelt.
    Örülök, hogy megmentettél attól, hogy kidobjam rá a pénzt, viszont szomorú is vagyok, mert tovább kell keresgélnem.
    Egyszerűen nem találok olyan szemöldökceruzát, ami elég sötét lenne, és nincs vöröses beütése.
    Most Astort használok, ami ránézésre pont jó szín lenne (081), de a szemöldökömön vöröses.
    Tudnál esetleg valamit ajánlani? Az is szempont, hogy nagyon maximum 2-3000 Ft-t tudok rá költeni, és Magyarországon beszerezhető legyen (jó webshopból is, csak ne külföldiből).
    Köszi szépen a választ!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színnel itt sincs semmi baj, lehet, hogy szeretnéd, de tényleg egy mozdulattal törölhető:-(..ami ugye vicc..
      Ha ez az elmozdulás nem zavar akkor bátran vágj bele, lehet csinálok lassan blog sale-t is eme termékek ha össze gyűlnek :-)..nem tudom..

      Sajnos az olcsóbb márkákban annyira nem vagyok otthon, de szerintem talán színben magadhoz illőt könnyebben találhatsz mint olyat ami minőségileg is tökéletes:-(.

      Ceruzát már rég nem használok, nem akarsz porral kísérletezni? Egy megfelelő ecsettel gyönyörű a látvány, nedvesen pedig extra tartós és matt...és talán nagyobb a szín választék is..
      MAC-be kéne körbenézned, az eye shadow utántöltők nem vészesen drágák és sok színben találsz, ezek jók szemöldököt húzni is...de nézz rá mit kínálnak ők szemöldökre..nem kell vásárolni, csak nézz körbe, hogy tetszik-e valami...
      Vagy az Ó utcai sminkboltba kéne bekukkantani(cerkák 2000ft alatt)...Budapesten.

      Törlés
  2. Köszi a választ, a tanácsokat.
    Már végigpróbálgattam (persze egy részét csak boltban, a kezemen) szinte az összes drogériás terméket , amit lehet kapni, de színben egyik sem volt jó. Ez az Astor nekem pl tartósságban egészen megfelel, csak ugye a szín...
    Már gondolkoztam a poron, de valahogy ceruzával gyorsabbnak/egyszerűbbnek tűnik. Na sebaj, következő alkalommal megpróbálkozom a porral, színben van is talán passzoló. Ha ez sem válik be, akkor tovább keresgélek.
    MAC-től kicsit tartok, "magasabb kategóriás, mint én", félnék, hogy kinéznek, pláne ha nem veszek semmit. Ezt az Ó utcai sminkboltot meg eltárolom az agyamban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam az elején a cerkával, aztán egy jó ferde ecset -alkalmanként nyálazás- plusz a por, és 100x gyorsabb és egyszerűbb lett minden..

      Mac-be az Arénába vagy a Westendbe menj be, ott még nem futottam gizda eladókba. Nincs miért "kinézzen", nem elit kör ez, minden plázába van már, nincs mire gizdulni, te fizetsz, ő meg abból él, hisz ha nem vásárolnak, neki se lesz fizu előbb-utóbb..szóval ha megsértenek, erre nyugodtan lehet emlékeztetni őket.
      Menj be barátnőddel, és akkor hátha jobban érzed magad..tényleg azért ajánlom, mert jó. A termék árak átlag 3-13.000ft között vannak, szóval nem a felső tízezerre szabták.
      Meg kell mondani, hogy keresed az igazit, kenj a kezedre, mond, hogy megnézed napfénybe is az árnyalatot, és ha teszik akkor visszajössz..ennyi..ezért van bolt, és nem csak webshop :-)

      Az Ó utcába pedig tündériek és segítőkészek a csajok, nyugodtan meg lehet mondani, hogy nem vagy profi sminkes és ez meg ez az igény. Itt olcsón is kapsz sok terméket, és jobbak mint a drogériás cumók. Mindenképpen nézz be, bele fogsz szeretni..néha sokan vannak, és várni kell..ez azért van,mert itt tényleg kiszolgálnak, tehát veled is ezt fogják tenni. :-)

      Törlés
  3. Köszi szépen, megpróbálom!
    Amúgy van már egy MAC spirálom (ajándékba kaptam :) ), és azt nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  4. Ó én is vártam ezt a tesztet már... Köszi érte!
    Hát azt hiszem maradok a Brow Setemnél, bár mostanában ahhoz se nyúlok túl gyakran...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit..a törlés teszten bukott meg minden, elsőre azt hittem velem van a hiba, de sajnos hiába akartam, hogy működjön, előtte jobb termékeket használtam, így nem volt pozitív élmény a sleek:-(

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz