Ugrás a fő tartalomra

Korrektor fever..egy pici kisokos - Mac Select Cover-Up

Teljesen elfogott a korrektor láz, bár igyekszem kiszakadni a témából, de egyelőre nem megy :-).

Mac Select Cover-Up
A Mac ezt a korrektorát nem ajánlja kifejezett problémára..vagyis nem jól fogalmaztam..szinte minden problémára ajánlja.
Végül is igazuk van, nem akarnak befolyásolni :-)...

Na de papíron mit tudunk a termékről? Folyékony korrektor, csőrös tubusban, szinte észrevehetetlen, világosítja a sötét területeket, kiegyenlíti a bőr tökéletlenségeit.
Elég tágan van fogalmazva..vagy csak én gondolom így?


A terméket nem saját részre, hanem mások sminkelésére vásároltam..fura ez így, de amit fotón / videón / színpadon jónak találok, azt nem mind alkalmaznám magamra a hétköznapokban.
Ennek szól a színválasztásom is ami NW15, azaz a legvilágosabb árnylat.

Azt nem részletezném, hogy a profi (fotó/videó) sminkek folyamán a szemkörnyékre és enyhe bőrhibák eltüntetésére abszolút beváltotta a reményeket, így elégedett vagyok vele.
Aki nem ért úgy hozzá, annak annyit a dologról, hogy ama fényekhez, vakukhoz teljesen más pigmentáltságú és fedésű termékek szükségesek, tehát ezek sokszor olyan cuccok amik fölkenve az életbe már "sok"-nak számítanak, és nem hatnak természetesnek.
Egy profi fotó sorozaton a minőségi sminkekkel való vakolat is teljesen természetesnek tűnik, szinte elhiszed, hogy a modell bőre ilyen.
Na de elég a kitérőből...

A Mac eme korrektora laza állagának köszönhetően nagy sikernek örvend a szem alatti sötét karikák eltüntetése terén, de ilyen alkalmazásakor alaposan hidratálok előtte.
Amúgy én ezt a terméket európai ember szemére és a hétköznapokra nagyon soknak tartom, és csak kreol vagy keleti nők szemkörnyéki bőrén mutat természetesen, ugyanis nekik egész más a bőrük minősége azon a területen (is).
Lehet csak én nem szeretem a vastag szem alatti korrektorozást, ezt nézzétek el nekem, de sajnos 20 év fölött az ilyen sminkelési mód nemhogy nem segít, hanem ront is a látványon. Persze mérlegelni kell, hogy mit miért, azaz ha pigment elváltozásokat kell eltüntetni a területről, akkor nincs jó választás, arra anyag kell.

A korrektor tehát az én elképzeléseim szerint szemkörnyékre nem ideális, viszont a pattanásokra és pigment foltokra kevés. Olyan arany középút akart lenni, de az nem létezik..
Amire tökéletes, az a komolyabb problémáktól mentes bőr apró hibáinak a javítása, tehát szóba se jöhet gyulladt pattanás, elkapart seb stb.
Persze itt azt is megjegyezném, hogy pakolni- rétegezni lehet ezt az anyagot is - mint sok mindent - de a korrektorok minőségét és fedését 1-2 réteg után szokás megítélni.
Na megint eltértem a tárgytól....

Tehát nekem egy kicsit se íze se bűze korrektor, itt sok, ott kevés..Persze durva bőrhiba nélkül teljesen jó az arc plasztikus kiemelésére, az orrcimpán lévő gyenge értágulatok csökkentésére, a piros foltok eltakarására.

Kiinduló állapot

Ettől függetlenül fotózásokon imádom a modellek szemkörnyékének kezelésére, vagy a bőrük felvilágosítására.

És ismét jöjjenek a képek.. a lényeg...
Az elsőn a kis seb a kezemen, és a másodikon a Mac Select Cover-Up al fedve.

Mac Select Cover-Up önmagában
Az előző pattanásra való korrektor tesztemhez képest, amiről olvashatsz ITT , a fedés jóval gyengébb ( a képek egy időben készültek), természetesebb, úgyhogy pont ilyen apróságokra találták ki.


Mac Select Cover-Up + púder
Az is jól látszik a harmadik képen, ahol le van púderezve a felület, hogy nagyon természetes marad a bőrön, és nem csomósodik össze tőle.

A korrektor lényegében jó, és nem győzöm hangsúlyozni, hogy fotózáson imádom, de a hétköznapokban nem használnám.
Ennek oka a "közepessége", tehát ami miatt sokan szeretik én pont azért nem. Számomra nem optimális az 1 termék minden problémára, ez olyan mint a kocsin a 4 évszakos gumi, nem specifikus, és sehol sem a legjobb...én pedig a legjobbat keresem..


Összefoglalva : sminkeseknek, fotózáshoz szemkörnyékre ideális, de hétköznapra sok ( kivéve indokolt esetekben).
A pattanásokra nem elég, csak enyhe problémákat kendőzhetünk szépen vele.
Azoknak ajánlom akik felvilágosításra, plasztikus alapozáshoz keresnek könnyű korrektort.
Az ára közepes fekvésű, és színválaszték terén sincs ok a panaszra.




 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Peptidek a barna bőrszínért avagy Melanotan II.

Lehet sokan hallottatok már róla, hogy van egy új módja a barnítási folyamatok hatékony növelésének, ez a peptidek csoportjába tartozó melanotan. Melatonan II. Ez a termék egyelőre csak külföldről rendelhető gyógyszerészeti termék, injekció és orrspray formájában szokás "magunkhoz venni". Mivel én még nem próbáltam ( és nem is fogom amíg ezt itthon nem helyezik forgalomba), viszont a környezetemben sokan, ezért gondoltam megosztom veletek az ismerőseim tapasztalatait, illetve amit én láttam.

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz

La Roche-Posay - Cicaplast..akkor ez most jó?

A La roche posay termékeit régen is használtam és szerettem is, de erre a Cicaplast krémre csak most buktam rá. Cicaplast szerzeményem Már a nevét is imádom, olyan édes :-) A krém amúgy hámképződést segítő, de sok sminkes primerként is használja, gondoltam teszek egy próbát.