Ugrás a fő tartalomra

NYX kedvenceim

NYX haul
Nagyon megkedveltem a márkát, igaz az árak lassan kiérnek a baráti kategóriából..
Nagyon jó áron voltak még anno, amikor online lehetett csak külföldről rendelni...bár minőségben is jobbak lettek azóta, véleményem szerint.

Üzletük az Allee-ban is a Westend-ben is megtalálható - update 2021 - a Douglas parfümériákba találhatod a márkát.





A NYX HD korrektora nem ül bele a ráncaimba, jó vékony, de mégis jól fed. A yellow CW10 az én kedvencem, ez áll a legjobban nekem. Ár/érték arányban szerintem elég jó, de tegyél egy próbát mielőtt megveszed, mert mindenki más, minden bőr más, és más az elvárás is.
NYX színkódok

A NYX Micro szemöldök ceruzájáról nagyon jókat hallottam, így belevágtam. Nem bántam meg. Viszonylag tartós (rajtam, akinek nem zsíros a bőre, ezt vegyétek figyelembe), és nagyon szép vékony szálazást lehet vele készíteni -inkább ezért szerettem meg-. Ash brown színben ( hamu barna ), nagyon természetes rajtam.

NYX Epic Ink Liner egy újabb próbálkozásom a tökéletes szemhéjtus felé. Hát erre azért ugrottam rá, mert nem filces anyagú hanem ecsetes végű "filc", de mégsem tocsog rajta a festék mint a hagyományos tubusos barátai ( ami végigfesti az összes pillám és azután csomós lesz az egész ha spirálozok)..a filces meg azért gáz, mert egy kis szemhéjpúder rámegy és máris nem fog...van olyan prémium többezres filces tusom ami ez miatt 1 azaz EGY használatot bírt...semmi nem segített rajta..
Micro szemöldökceruza és Epic Ink tus
Szeretem, hogy kicsit fényes.. Szépen siklik és jó vékony vonalat tud. Extrém körülmények között persze elfolyik, de más kedvező tulajdonsága ezt kompenzálja nálam.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz