Ugrás a fő tartalomra

Mac kedvenceim

Mac kedvenceim
Megmutatom nektek a kedvenc termékeimet, amit minden alkalommal újraveszek a cégtől.
Nem akarom azt sugallni, hogy nem létezik jobb sminkes márka a Mac-nél, de abban igenis verhetetlen, hogy most már az itthoni online beszerzés mellett könnyen fellelhetőek az üzletek a személyes kipróbálás céljából. Sok szuper márka azért nem népszerű itthon, mert csak online, esetenként pedig csak külföldről szerezhető be.

Na de lássuk mik azok a termékek amiért mindig visszamegyek hozzájuk:

 Primerek és ápolók:
Mac: strobe, oil control, moisture cream

A Strobe krémről már ITT írtam nektek, jelenleg utazó méretben vásároltam, mert az otthoni teljes kiszerelésemet így nem kell cipelni, és sminkesként sem mellékes, hogy kisebb helyet foglal. Én azért szeretem nagyon, mert a fakó bőrt is élettel tölti fel, ami télen nagy plusz. Az irizálás nem üt át az alapozáson.

Az Oil control lotion egy olaj mentes hidratáló, zsíros bőrre. Extra mattító hatásra nem képes órákon át, erre más terméket használunk (ITT találod), ezt inkább hidratálásra használom a fényesedésre hajlamos bőrökön.
Strobe, oil control, moisture textúrák

A Moisture krém egy gazdag hidratáló, ami szintén jó szolgálatot tesz, ha sminkelés előtt egy jobban igénybe vett bőrrel kerülök szembe.

Ezekre a kis utazó méretekre Pro kedvezményt nem adnak és jelenleg 3600 ft-os árukkal nagyon kedvezőek. A képeken jól látjátok a textúrát és a különbségeket a krémek között.

Mac Prep+Prime: Fix+
Prep+Prime Fix+ amiről sosem gondoltam, hogy meg fogom venni, és nem is tenném, ha nem lenne pro kártyám ami miatt kedvező áron jutok a termékhez. Azért írom ezt a szentségtörést, mert rengeteg 2 forintos házi praktikával rendelkezem amivel kiváltható a folyadék, de így marha kényelmes nekem, hogy készen megkapom és még szuper trendi is vagyok vele amikor kirakom az asztalra (ez némi szarkasztikus humor volt). Igazából nem fixál semmit, csak szépen frissíti a bőrt és összemossa a sminket ha az túl porosra sikeredett. A fenn említett okokból nem akarom azt állítani, hogy nélkülözhetetlen, de én szeretem.
Prep+Prime highlighter toll

Arc sminktermékek:

Prep+Prime Highlighter, óóóó ez óriási kedvencem lett az évek alatt. Ecsetes végű korrektor tollról beszélünk, ami kicsit jobban fed mint az imádott YSL, ebből következik, hogy kevésbé áttetsző, de azért nem vakolat, és nekem a ráncokba sem ül bele. Nagyon szép optikai hatás! A kedvenc színem a Light Boost ami sárgás beütésű, és most az új színek közül is választottam egy Light-ot, ami rózsaszínesebb. Ezek elég világos színek, mivel én felvilágosításra használom őket.
Mac Highlighter: light boost és light

Studio fix fluid: nemrég írtam a kedvenc alapozóimról ITT, így nem meglepő, hogy betankoltam magamnak még egy adaggal ebből is, és megvettem a hozzá tökéletesen alkalmazható adagoló pumpát is. Érdekes, hogy a termék a száraz bőrömön is tökéletesen működik, és ettől nézek ki a leginkább természetes hatásúnak. Természetesen ez sem veri az airbrush alapozásomat ( mert én airbrush-al dolgozom, annál szebb és tartósabb alapozás nincs ), de nagyon szeretem.
Mac Studio fix fluid pumpával

Pro longwear concealer: ...sokat kipróbáltam, végül ez maradt csak állandó tag a fiókomba. Mármint ami a bőrhibákra való korrektort illeti. Azért szeretem, mert folyékony, gyorsan szárad és pigmentált, minden alapozóval kompatibilis. Megfelelő módszerrel úgy lehet vele lefedni bármit, hogy nincs vakolat hatás. Sajnos ha lepúderezed ez már elszáll, sőt a korrektor fedéséből is kopik, de pont ezért írom, hogy a "megfelelő módszerrel". Szóval imádom..sokadik üveg fogy. ITT is bemutattam már további Mac termékek társaságában.
Mac Pro Longwear concealer

Studio fix powder plus foundation: ami egy nagyon jó fedésű kis cucc, önmagában vagy alapozó fölé tudod növelni a fedést( akkor csak ecsettel dolgozz lazán). ITT már mutattam 3 színt amik: C 35, C 4, NC 40, és most megvettem a C 40-est is. Talán ez volt idáig a legjobb választás, mert ez a leginkább olívás árnyalat, amire szükségem van. Az NC 35 kicsit világos volt nekem, illetve a C 4 ugyan sárgásabb, de kevésbé volt olívás, de felvíve a C4 nagyon hasonlított az NC40-re, ami pedig kevésbé sárgás natúrabb bézs szín . A C40 a leginkább sárgás-olívás árnyalat ebből a group-ból.
Studio fix powder c35,c40 fenn, nc40 c4 lenn

Összefoglalva: A Mac termékeket mindig szívesen alkalmazom, ha épp nincs időm és kedvem az airbrush technikával sminkelni magam ( ami azért bonyolult és időigényes, mert a professzionális gépet elő kell venni és alaposan meg is kell tisztítani a pisztolyt az alkalmazás után, színt kell keverni a bőrhöz a hozzá való alapozókból, illetve zúg is a hozzá tartozó kompresszor miatt, szóval nincs Tv vagy zene...).
Sminkes munkáim során pedig mindig használom, és nagyon szeretem a Mac pirosítóit és szemhéj púdereit (amit ITT láthattatok, de végre sikerült egy óriás palettába rendszereznem őket). Azért jók ezek a termékeik mert szépen pigmentáltak és jól tapadnak. A rúzsaikat is érdemes kipróbálni, szintén siker termékek.
Többi téren szerintem rengeteg egyéb profi márka közül lehet válogatni.
Amit igazán hiányolok a Mac kínálatából az egy tényleg atom biztos sminkfixáló spray, és hát azt is bevallom, hogy szemöldök termékek és ecsetek téren is van jobb márka náluk.




Megjegyzések

  1. Meg lehet tudni, hogy mi az a 2ft-os házi praktika?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen:
      - sima rózsavíz (étkezési, nem rózsaolaj),
      - sima friss termálvíz ( nem ásvány),
      - egyéb virágvizek vagy aloe vera víz
      - de házilag is készíthetsz mixet bármilyen tiszta és friss virág/thermal víz mellé glycerin (250ft kb 50 ml) hozzá adásával hidratálóbb hatású lesz (kevés kell, arányok és receptek a neten)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz