Ugrás a fő tartalomra

Sminkeltávolítás, arclemosás érzékeny vagy problémás bőrre, a gyógyszertár legnépszerűbb termékeivel

Mosdókrém és La Roche Rosaliac
Rengeteg a gyógyszertárban kapható arclemosó készítmény, nézzük az eladási listák alapján mik a top termékek, amiket teszteltem is az utóbbi hónapokban.

Érzékeny, pattanásra hajlamos, száraz bőrre kerestem a megfelelő tisztítókat.
Bár az ITT bemutatott Belnatur Pur Skin lemosó az alap kedvencem, de mindig nyitott vagyok olcsóbb alternatívákra, illetve mivel az egy habzó arclemosó, ezért keresni akartam olyan termékeket, ami víz használata nélkül is bárhol alkalmazhatóak, így a kipróbált 4 új lemosóból 3 így is használható.


A "mosdókenőcsöt" ( unguentum hydrophilicum nonionicum ):sok problémás bőrű ismeri. Nagyon népszerű termék, mivel nagyon olcsó és sok bőr megmentője.
Érdekes, mert az összetevői nem igazán népszerűek a mai elvek szerint, mégis valahogy működik, az érzékeny, ekcémás, pattanásos, száraz stb. bőrre.
Pontos tájékoztató ITT, illetve KM vélemények ITT találhatóak.
Nem tudok mást mondani róla, de nekem is segített amikor bőröm irritált, túlszárított vagy komedós volt.
Vizes kézben szétdörzsölve kell arclemosásra használni, bedörzsölni a felületre majd leöblíteni.
Mosakodókrém és micellás zselé
Az eredmény puha bőr, ami nem húzódik.
Sminklemosásra nem tökéletes sajnos, így aki sminkel annak két dolgot javaslok, vagy használja ezt  reggelente, vagy sminklemosó használata után mossa át ezzel az arcát.
Mindig tartok itthon, így ez a termék nálam elengedhetetlen a sokoldalúsága miatt.

La-Roche - Rosaliac micellás arclemosó gél:  A termék hivatalos oldalát és az infókat ITT találod. KM vélemények ITT.
Elvileg vattára kell nyomni a zselét és áttörölni vele az arcot, de én inkább vizes arclemosásra használom, mert a vattás verzió nekem nem jött be, úgy éreztem valami ragacsos van a bőrömön.
Sajnos nálam nem birkózott meg minden sminktermékkel és rengeteg is fogy belőle így vízzel, ezért nem szerettem meg.
Nincs vele megmagyarázható problémám ezen kívül, de nem szívesen nyúlok a termékért, így félig elhasználva várja a jobb sorsát.
Valóban kíméletes és nem szárít, nem húzódik tőle a bőr..ki kell próbálni, aki nem sminkeli magát agyon, mint én, az biztos jobban fogja szeretni.
A mosdókrémnél a sminkeltávolítási hiányosságokat azért viselem el, mert az jóval puhább és hidratáltabb érzetet kelt mint bármi.

Bioderma sensibio itt épp akciós áron
Bioderma - sensibio h2o micellás víz érzékeny bőrre. Amennyire nem hittem benne, annyira megszerettem. Szerencsére sűrűn van akciózva a termék, és kiadós is, ezért egy szavam sem lehet rá.
Teljes sminket olyan 3 vattányi mennyiséggel lehet leszedni.
Nagyon jó a bőrömnek, sokkal kevesebb a mitesszerem amióta használom. Korpás szeborreám van...mi az? ITT a bőrprobléma kisokosban megtalálod.
Van, hogy habzó (vizes) arclemosó után is áttörlöm tonikként vele az arcom, és mindig talál még valami sminkmaradványt, így nagyon hatékonynak tartom.
Mindig van itthon raktáron, "sajnos" annyira megszerettem, hogy nem is akarok más micellás vizet kipróbálni.
Nem a sminkeltávolítás miatt, hanem az miatt, hogy szebb a bőröm amikor használom, azaz észreveszem, hogy több a komedóm, amikor hetekre kihagyom a rutinból.
Nagyon kényelmes és gyors, nincs ragacsos érzés, inkább csak a vizes mosdás feeling hiányzik az arcomnak amikor ezt használom...
Bioderma sensibio h2o leírás
A szemem környékén viszont nem szeretem, mert ha van felrakva pillád, akkor a vatta szálak beleragadnak, ha pedig spirálozod vastagon, akkor nem szeretem se a vattás áztatást, se a vattás dörzsölést a szememnél, így ott habzó arclemosó után törlöm át a szememet a micellás vizekkel.
KM vélemények ITT, a márka hivatalos weboldalán pedig ITT találtok infót róla.

Bioderma - sebium h2o micellás víz zsíros vagy kombinált bőrre. Azt gondoltam, hogy azonos lesz a sensibio-val, és nem érzek majd különbséget, de tévedtem.
A hivatalos leírás ITT olvasható, KM hozzászólások pedig ITT.
Észrevettem ennél a terméknél, hogy ugyan a szememet nem csípi, de valahogy a bőrömön -ha épp van ilyen- akkor az irritáltabb, pattanásos, sebes részeket igen.
Nem enyhítette úgy az irritációt ahogy vártam, hanem hosszú távon valahogy enyhén szárított.
Igaz nem is zsíros a bőröm, így én néztem félre a vásárlást, viszont azt gondoltam a mitesszerek és pattanások terén segítségemre lesz ( a leírása alapján), de ez csak akkor működik nekem, ha nem állandóan használom, hanem csak heti 1-1 alkalommal, szükség szerint, mint egy pattanás elleni tonikot.
Bioderma micellás h2o
Nem okozott amúgy semmi durvát vagy visszafordíthatatlant, egyszerűen csak zsíros, kombinált és nem pedig problémás-irritált-pattanásos esetleg száraz bőrre ajánlom, mert sűrűbb használatnál nekem nem lett szép tőle a bőrképem.


Összefoglalva: két termék állandóan jelen van a fürdőszobámban, a mosdókenőcs és a Bioderma sensibio h2o. Nincs a másik két termékkel sem probléma, egyszerűen csak meg kell keresni azt, ami az embernek mindenben megfelel, kézre áll, és szereti használni.Érdemes több terméket kipróbálni, főleg ha a bőröd érzékeny vagy problémás, ezen termékek közül csak a Sebium micellás vizet nem ajánlom az érzékeny bőrre.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz