Ugrás a fő tartalomra

H&M - mit tud a HD púderük?

H&M - Hi-Definition powder
Amikor megnéztem a H&M felfrissített, szépségápolási termék kínálatát igazából arra gondoltam, hogy sosem vennék ilyen sminkeket...
Miért is?
Mert nem szeretem, ha egy cég mindenbe belevág.

Pedig erről szól az "élet" a brand-ek és multik tudnak talpon maradni, hibákat megengedni maguknak és még így is vásárló réteget vonzani.
Azt is belátom, hogy nagyon jól csinálja a H&M, mert akit nem köt le a smink az megveszi lustaságból, akit érdekel az pedig kíváncsiságból.

Na ebbe az utóbbi csapatba tartozom én is.

A termék kínálatból csak a Hi-Definition (HD) púdernek szavaztam bizalmat, de valószínű majd körömlakk ügyben is elcsábulok ( mert sok a szín ) , viszont a többi cucc kizárt.
Szájkencével tele a ház, szemhéjpúder csakis Mac, ha szemöldök akkor Anastasia Bh vagy NyX, az alapozó pedig kényes téma..
H&M - HD púder ára

A púdert, a helyszínen ( azaz a boltban), az egész napos kifényesedett, alapozott arcbőrömön próbáltam ki, ahol meglehetősen elégedett voltam vele.
Tekintve, hogy bőrtípusom száraz, száraz foltokkal tarkított, így jól szoktam látni magamon, ha egy púder nem az igazi.

A klasszikus profi sminkes áttetsző púderekhez képest viszont szebben mutatott a bőrömön, így meg is vettem.
Úgy voltam vele, hogy ha más nem, akkor is jó lesz a szemkörnyék alatti részre.

A másnapi friss sminkemre rákenve viszont nem igazán volt HD hatás, mert nagyon felvilágosította a sminkem ( a többi translucent púderemnél is jobban ), így egy kicsit megriadtam tőle.
Nagyon keveset használtam, de figyelni kell, hogy ne vegyen fel sok port az ecsetünk. Ekkor még hagyományos tömött (!!) púder ecsettel ugrottam neki. Hiba volt.
Szemkörnyéken egyébként kicsi duo- fibre ecset alkalmazása mellett ez a probléma nem állt fenn, és szép volt a finish.

A csomagolása nekem nagyon tetszik
Egyéb területeken száraz és töredezettnek tűnt a smink, mert a tömött ecsetem miatt sok púder került a bőrömre, amit az alapozóm szépen magába is rántott, így le sem lehetett porolni az ecsettel, így töredezett csomós massza szerű volt közelről a sminkem.

Többszöri próbálkozás következett, mert ki kellett tapasztalni, hogy az amúgy száraz bőrömön hogyan tud szép lenni a termék, és bevallom első körben abba is kételkedtem, hátha pár alapozómmal nem is kompatibilis a termék.
Azt kell mondjam, hogy szinte ez az első olyan sminkcucc ami "megdolgozta" az agyam, hogy mikor mutat szépen és jól.

Az első lépés, hogy nem biztos, hogy minden alapozóddal jól fog működni...egyből...de kettőből már igen...miért?
Mert egy a titka ennek a púdernek, hogy ezt valóban nagyon finoman kell építeni és rétegezni, hogy éppen csak annyi kerüljön rád amennyi feltétlen szükséges.

Nézzük az óvintézkedéseket.

H&M - translucent HD púder
Védőfólia a lyukaknál..le ne húzd!! Vagy lyukassz át pár darabot, vagy húzd fel a szélénél és vágd le az ollóval, a többi lyuk maradjon leragasztva. Én a felénél vágtam, ez is sok, mert így is sok púder jön egyszerre.

Kettes intézkedés nálam a lágy duo fibre puder ecset  ( itt a real techniques vonal vált be).
Hiába duo fibre, azt is óvatosan mártom bele, és azt is lerázom, és nagyon lágyan, mint a szellő, úgy púderezek, építgetek.
Puffnival pedig ezen okok miatt ki sem szeretném próbálni.

Igen tudom, hogy ilyen lágyan és mérsékelten kéne púderezni a mindennapokban ( a profi fotó smink azért persze mást kíván), de nem sok terméknél szükséges ez az óvatosság, és nem is minden bőrtípusnál.
A száraz bőrnél azért kell figyelni, hogy ne legyen sok, mert növeli a száraz hatást, a ráncos bőrnél azért, hogy ne üljön a ráncokba, a zsíros bőrnél ( vagy zsíros alapozóra ) pedig azért, hogy a púder ne legyen foltos az arcon.

Pár lyuk is elég lenne :-)
Összefoglalva: Hosszú hetek során nagyon megkedveltem a terméket, mert rutin helyett odafigyeltem rá, és nagyon szép, egyenletes, tartós tud lenni. Itt tényleg érvényesül a "kevesebb több" (smink)elv.
Bátran ajánlom azoknak akik szívesen sminkelnek, és nyitottak kilépni a rutinból.
A hagyományos púderekhez képest szebb felületet lehet elérni vele az alapozónk fixálása terén. Ennek fedése nincs, zsíros bőrt is szépen mattít alapozó nélkül, de így a tartósságáról nem tudok nyilatkozni. Zsírosan fénylő, viszont lealapozott bőrön kipróbáltam, és olyan 3-4 órán keresztül tartotta magát változatlanul.
Száraz bőrnél egész nap szépen mutat. Szemkörnyékre is imádom.
Az óvatos, vékony, lágy felvitel különösen fontos, de nem biztos, hogy meggyűlik ezzel a bajod, mert függ attól, hogy milyen bőrre és milyen alapozóra alkalmazod ( nekem más HD púdereknél nem kellett ennyire figyelnem erre ).

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Peptidek a barna bőrszínért avagy Melanotan II.

Lehet sokan hallottatok már róla, hogy van egy új módja a barnítási folyamatok hatékony növelésének, ez a peptidek csoportjába tartozó melanotan. Melatonan II. Ez a termék egyelőre csak külföldről rendelhető gyógyszerészeti termék, injekció és orrspray formájában szokás "magunkhoz venni". Mivel én még nem próbáltam ( és nem is fogom amíg ezt itthon nem helyezik forgalomba), viszont a környezetemben sokan, ezért gondoltam megosztom veletek az ismerőseim tapasztalatait, illetve amit én láttam.

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz

La Roche-Posay - Cicaplast..akkor ez most jó?

A La roche posay termékeit régen is használtam és szerettem is, de erre a Cicaplast krémre csak most buktam rá. Cicaplast szerzeményem Már a nevét is imádom, olyan édes :-) A krém amúgy hámképződést segítő, de sok sminkes primerként is használja, gondoltam teszek egy próbát.