Ugrás a fő tartalomra

MUFE- Aqua brow - az ikonikus, vízálló szemöldök smink

Már megszokhattátok, hogy jelenleg szemöldök vonalon okosodunk.
Make Up For Ever - Aqua Brow Kit

Végre ez az utolsó olyan termék amit be szeretnék mutatni, aztán jön egy mindent eldöntő tartóssági teszt a sok-sok új vonalas szemöldök bigyulával.
Az idáig tesztelt termékek pedig külön-külön ITT találhatóak.

A MUFE azaz Make Up For Ever egy igen kiemelkedő sminkmárka ami előzetes híresztelés szerint soha nem fog Magyarországon üzletet nyitni ( köszönjük :-/ )..


MUFE- Aqua brow 20
Ne törjünk le, inkább járjunk nyitott szemmel a külföldi utazásaink során ( Sephora), mert ez egy igen jó márka, illetve a bécsi kirándulások alatt keressük fel az ott található márkaboltot.
A főnök jó fej ( én elcsíptem ), bár 1-1eladó nincs teljesen képbe ( mert olyan alapozó színt ajánlott a bőrömre, amit nem hittem el, és próbáltam neki napfényben az üzlet elé kimenve elmagyarázni és megmutatni, hogy az általam választott színről ne akarjon lebeszélni, mert a bőrömmel kb 1/1-be egyezik, ellenben az általa kínált bugyi rózsaszín 3 árnyalattal világosabb csodával.....na egy kicsit elkanyarodtam a lényegtől )...szóval legyetek résen, a saját szemeteknek higgyetek!

Nálam a MUFE a MAC fölött helyezkedik el, szerintem egy kicsivel jobb sminkeket gyárt és jobban a professzionális vonallal halad.
Make Up For Ever - 20 Aqua Brow

A MUFE aqua brow régi álmom.
Ez a vízálló tubusos szemöldök termék, a jóval később megjelent NYX eyebrow gel ötlet adója.
7 azaz hét színben elérhető, ez igen jónak számít.
Nekem az árnyalatok is bejönnek, természetesek a színek.

Az én választásom a 20-as light brown-ra esett, természetesen ez csak szettben volt elérhető a bécsi boltban, így kénytelen voltam bele nyugodni. Azért nem voltam feldobva, mert így az ára is a lélektani határt súrolta.. A színnel persze nagyon elégedett vagyok.

Első körbe a hozzá adott ecsettől majdnem sírógörcsöt kaptam..
Inkább nézett ki egy seprűnek mint szemöldök ecsetnek.
Vaskos, merev, össze-vissza álló szőrökkel.
Make Up For Ever Aqua brow ecset
Aztán kipróbáltam, és hát igen, ezzel pontos vonalakat biztos nem húzunk, de akinek van szemöldök szőre az sokkal szebben és természetesebben készít ezzel a kutyarágta ecsettel szemöldök festést.

Ez az ecset alapból úgy dolgozik, hogy természetes szőröket imitál, mert hol vastagabban hol vékonyabban, de főleg csíkosan dolgozik, viszont a szőrszálakat is szépen körbe fogja, és befesti, szóval végül is az ecset is szupi, csak nem olyanoknak akiknek nincs szőrük vagy a pontos éles vonalakat kedvelik.

Nekem ez make up függő...ha natúr hatást akarok kelteni akkor imádom, mert olyan mintha nem lenne rajtam smink, de pontos és precíz sminkhez nem ezt az ecsetet használom.
Aqua Brow 20 -light brown - vakuval

Azt a NYX tubusos termékénél már említettem, hogy ez a tubus téma egy átok, és ez van itt is...megszokható, de nem szeretem ebből nyomkodni a cumót, mert vagy pazarlok ha kinyomom valamire, vagy nem egyenletesen veszi fel az ecset ha a csőrből próbálom kapirgálni.

A tartóssága sajnos nekem az Anastasia és a NYX alá esett (az NYX a leginkább tartós), viszont a színek a MUFE-nál a legszebbek ez már biztos.

MUFE aqua brow 20 light brown -vaku nélkül
Összefoglalva: - nem bántam meg, hogy megvettem, de a vétel után találtam ennél két tartósabb terméket is, bár ez is megfelelő, de azért mégis lemarad egy kicsit.
- a színét nagyon szeretem, pont jó nekem
- az ecset "fura" nem hasonlít más gyártó ilyen jellegű ecsetére.
- spirál ecsetet is kapunk hozzá, így ezzel is dolgozhatunk ha a szőrszálakat színeznénk vele


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz