Ugrás a fő tartalomra

Tarte - Amazonian clay waterproof brow mousse avagy szemöldök natúr módra

Amikor a kívánság listámat felállítottam ITT, nem is gondoltam arra, hogy valaha valóra válik ebből a legjobban áhított Tarte termék.
Tarte waterproof brow mousse

Mi lenne más mint a szemöldök festék: amazonian clay waterproof brow mousse
Nem tudom miért vagyok ennyire rácsattanva a szemöldök cumókra, amikor évekig megfelelt az egyszerű mac szemhéjpúder is, amit a szemöldököm kiemelésére használtam...rejtély..

A Tarte terméke arra van építve, hogy nem viaszos kinézetű, hanem könnyű szellős, habos szemöldök festéket ígér, így ez egy "hab" festék. Agyag található benne, ami csökkenti a gyulladást (szőrtüsző) és táplálja a bőrt.


Tarte - a csomagolása is szép
A Tarte márka egyébként natúr termék, növényi és ásványi kivonatokkal, kegyetlenség - mentes módon előállítva ( ez azt jelenti valószínűleg, hogy állatokon nem tesztelnek és a környezet védelemre is figyelnek).
Parabén, glutén, ásványi olaj, szintetikus illat stb mentesek...de kíváncsiaknak ITT bővebb infó róluk.

És akkor jöjjön a negatív oldal.
Csakis 3 árnyalatban elérhető ez a szemöldök hab, és sok panaszt olvastam, hogy nem megfelelőek a színek ( vöröses, sötét, sárgás stb.), így sok a "benézés".
Úgy vettem észre, hogy általában olyanok szeretik a terméket akik hasonlót nem próbáltak vagy fontos nekik, hogy natúr kozmetikumot használjanak. 

Tarte - Medium brown -szemöldök hab
Aki már beruházott valóban tartós professzionális szemöldök kencébe annak a tartósság főleg a "vízállóság" terén lehet kifogása.

A termék amúgy roppant kicsi, a tégely átlagos, de a cucc elég kevésnek tűnik benne ( 3.4g ).
Az ára 28 dollár ecsettel, amiért egy valóban minőségi ecsetet kapunk, akár az Anastasia szemöldök ecsete, amit amúgy nagyon jónak tartok.

Nekem a Medium brown van meg, ezen kívül Taupe és Rich brown színben elérhető.
A cucc nem olyan hab amit pl. a hab alapozóktól megszoktunk, ennél azért keményebb, így az ecsetes használat során kényelmesen és kellemesen lehet vele dolgozni. Ez volt az első parám, de ez végül szuperül működik.

Tarte brow mousse medium brown
A másik a szín volt, sajnos a medium brown elég sötét lett nekem, ezt szőkéknek nem ajánlom, ez nekem inkább a dark brown felé hajlik, vagy csak sima brown nevet adtam volna neki, mert a medium-ról nekem egy fokkal világosabb ugrik be, mint pl. a hátulján a matrica színe.

A harmadik dolog amire kíváncsi voltam, az a "waterproof" felírat, így jópár extra tartós termékkel a hátam mögött ez tényleg érdekelt.
Hát ez a vízálló duma amúgy marha nagy halmaz lehet, mert manapság a sminkek nagy százaléka nem "folyik" le ha lespriccel valaki..tehát akkor már vízálló is?
Ellenben a bőrön lévő olajok, faggyú, ph. stb. miatt simán lesimíthatunk vízállónak hirdetett termékeket is víz nélkül is ( amit nem azok elvileg a dörzsölés álló termékek ).
A vízálló címkét tehát nálam csak olyan kaphatná meg ami víz alatt dörzsölés hatására is 80%-ban a helyén marad..mert ez nem...

Tarte szemöldök hab - közép barna
Nos az én véleményem az, hogy annyit nem ér amennyire be van árazva és futtatva ( külföldön ), de ez azért nem objektív vélemény, mert egyrészt nem különösebben izgat föl ez a natúr vonal, miután a sminkjeim 90%-a nem az...szóval valamit vagy 100%-ig csinálok és követek, vagy bele se fogok.
A másik hiba az, hogy nem tudom "szűz" szemmel nézni a hab tartósságát, mert ITT és ITT mutattam nektek olyat ami ennél sokkal jobban bírja a strapát. Ezen a terméken föltüntetni, hogy vízálló egy kicsit túlzás, de lehet a natúr vonalon ez már annak számít..

A szín sem volt a legjobb választás, így vagy várok arra, hogy barna hajszínre váltok, vagy olyan halványan dolgozok vele mintha ott sem lenne, tehát ez miatt sem őrült nagy a szerelem. Amúgy pedig egy meleg barna árnyalat a medium brown.

Összefoglalva: - csak azért nem vagyok elájulva tőle mert próbáltam már tartósabb terméket, és engem inkább ez a dolog érdekel
- ha a natúr kozmetikum izgatna akkor biztos el lennék varázsolva, mert ilyen téren bizonyára többet nyújt mint mások, nem véletlenül népszerű
- ha allergiás lennék a "csúnya" összetevőkre, és gyulladna a bőröm, biztos nagyon hálás tudnék lenni egy ilyen termékért
-  természetes hatású felkenve, jól siklik és kényelmes vele dolgozni, az ecsete pedig világbajnok



Minden érdeklődő figyelmébe: jön még egy MUFE szemöldök festék teszt, aztán pedig az összes ismert és bemutatott szemöldök bigyót tartóssági tesztnek vetem alá, így akit érdekel semmiképp se döntsön amíg annak eredményét nem látja.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Peptidek a barna bőrszínért avagy Melanotan II.

Lehet sokan hallottatok már róla, hogy van egy új módja a barnítási folyamatok hatékony növelésének, ez a peptidek csoportjába tartozó melanotan. Melatonan II. Ez a termék egyelőre csak külföldről rendelhető gyógyszerészeti termék, injekció és orrspray formájában szokás "magunkhoz venni". Mivel én még nem próbáltam ( és nem is fogom amíg ezt itthon nem helyezik forgalomba), viszont a környezetemben sokan, ezért gondoltam megosztom veletek az ismerőseim tapasztalatait, illetve amit én láttam.

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz

Szakáll ápolása fillérekből..szakáll olaj, wax, balzsam és egyebek

Általános jelenség a trendi férfiak szakállnövesztése. Forrás: Pinterest Személy szerint sosem tetszett, de most nagyon átjött ez a hamvaiból felélesztett divat irányzat! Kevésbé jó megjelenésű hímneműeket is "felhoz", azaz egy trendi arcszőrzet jócskán javítani tud bárkin . Olyan mint a csajoknál a frufru vagy egy stílusos bátor hajszín, ami egy nem éppen baba arcú lányt is kiemel és különlegessé tesz. Biztos vagyok benne, hogy a kencéket gyártó cégek is lassan de biztosan ráfekszenek erre az irányzatra, és nem csak borotválkozó vagy azutáni termékek hadával fognak nyomulni, hanem jönnek az arcszőrzetet ápoló termékek is.