Ugrás a fő tartalomra

Real Techniques - folytatás: az ecsetkészletek

A nagy ecset shopping folytatását olvashatjátok, aminek az előzményét ITT találjátok.
Real Techniques - ecsetkészlet

Mivel olyan mennyiséget sikerült mutogatásra begyűjteni, hogy az egy körben kicsit erős lett volna, így a szettek bemutatásával folytatom. A szóló ecsetek elemzését a fenti linken eléritek.


Duo Fiber Collection ( duo sörtés ecsetek) - ez a szett elég vegyes fogadtatást kapott külföldön, részben megértem az okát. Egyrészt nem mindenki kedveli a duo fibre (pontozó) ecseteket, nem is tud mindenki szépen dolgozni vele, és nem is minden termékhez ideális.
Nekem nem volt semmi gondom soha az épp aktuálisan megjelenő új alapozó ecsetekkel, de ahogy jöttek új és újabb eszközök, mindig az új cuccokra állt rá a kezem, és szerettem meg őket.
Real Techniques - duo fiber
Kezdődött a nyelv alapozó ecsetekkel, aztán jöttek a pontozó ecsetek, ezekkel is jól elvoltam a maguk idejében, de aztán jöttek a kabukik, és a Sigma kabuki alapozó ecsetem óta egyszerűen nem is értem hogy dolgozhattam előtte mással. A kabukiból is az F80 vállt be nekem igazán ( a flat -lapos ).
Ezek után én bevallom nem olyan szándékkal vettem meg ezt a készletet, hogy alapozásra használom, hanem por termékek, csillámok felviteléhez.

A szett tartalma:
Face brush (nagy) - én lágy árnyékoláshoz, csillámhoz, selyem porhoz használom az arcon, és porpúderhez, fixáláshoz tökéletes, mert nagyon szépen lehet vele szabályozni a felvitt mennyiséget.

Contour brush (közepes)- ez nagyon bejön a mérete és a formája miatt. Highlighter, kiemelés, szem alatti felvilágosítás, pont a kellő mennyiségben, verhetetlen porhoz is, krémhez is. Kedvenc 4.

Eye brush  (kicsi) - ez miatt vettem meg a szettet, krémes szemfestékekhez szántam, de túl hosszúak a duo sörték, így az ecset kicsit nyeklik-nyaklik, így nem erre a célra a legalkalmasabb. Szem alatti korrektor felviteléhez, orr környékéhez viszont megfelelő ez a puhaság, de ez kicsit csalódás lett.


Real Techniques - Base flawless core
Base Flawless Core Collection ( alap készlet ) - ezt a készletet is két ecset miatt vettem meg, ez pedig a:
Contour brush ( a dobozban balról az első) - ami a kerekded és pont megfelelő méretű feje miatt a legjobb arccsont kiemelő ecsetem lett, hisz gyönyörűen tudom vele kontúrozni vagy fényesíteni az arcot.Kedvenc 5.

A másik ok pedig a Pointed foundation brush ( a dobozban balról a második) - ami nagyobb területek korrektorozásakor illetve férfi sminkek készítésekor jön jól, illetve olyan esetekben amikor nem kell az egész arcot alapozni, csak pár helyen kell javítani a megjelenésen. Másokon ideális számomra a szem alatti korrektor felviteléhez, de magamon nem szeretem ilyen célra használni. Kedvenc 6.

Detailer brush ( legkisebb ) - korrektorhoz, rúzsecsetnek egyaránt megfelel, de krémes szemfestékek felviteléhez is ideális. A szemöldökcsontot például szépen ki lehet emelni ezzel az ecsettel.

Buffing brush ( legnagyobb )- por vagy folyékony termékekhez is ideális. Nekem jobban bejön mint az Expert face brush  mert nagyobb a feje, így kényelmesebb és gyorsabb vele a munka.
A készlet tartozéka egy ecsettartó tok is.


Real Techniques - Eyes starter set
Eyes Enhanced Starter Set ( szem, árnyékoló készlet) - gondolom nem meglepő, hogy ebből a kollekcióból is 3 ecset érdekelt igazán.
A Deluxe crease brush ( a dobozban balról az első) egy satírozó ecset, aminek nem kicsi a feje, de az én nagy szemhéjamra pont tökéletes, de munkám során tisztán látszik, hogy az emberek 70%-nak túl nagy.Nálam viszont nagyon jól teljesít .Kedvenc 7.

Base shadow brush ( a dobozban balról a második)  a formája miatt mindenképpen szimpatikus volt, de van olyan ecsetem ami a festéket jobban felveszi és leadja, így végül nem lett kedvenc.

Brown brush ( a ferde ecset) a szemöldökre ajánlott, aminek elég jó a tartása, viszont roppant vastag, így körültekintően lehet csak használni, főleg a szemöldök végénél, ahol úgy szép, ha szépen elfogy a vonal, és nem 1 milis vastagságban ér véget hanem vékonyabban. a szemöldök "testéhez" viszont tökéletes, és szépen, gyorsan lehet vele dolgozni, bár tökéletes hatást csak akkor tudok elismerni, ha bevetem mellé az Anastasia szemöldök ecsetet is ami tűvékony. Bár így is Kedvenc 8.

Accent brush ( a dobozban középen)- ez a pici ecset az alsó szempillatőbe ideális, de én erre nagyobb fejűt használok, így nincs kihasználva nálam.

Fine liner brush  ( tusecset)- aki szereti a vastagabb tusvonalat, és nem a ferde ecsetre esküszik, annak ajánlom. Én még nem éreztem késztetést a használatára, mert a zselés tusokat jobban szeretem ferde ecsettel felvinni, ha pedig vékony vonalra vágyom akkor inkább tus filcet használok.
A készlet ecsettartó tokkal érkezik.

Real Techniques - a nagyobb ecsetek

A szettek 18 dollár körül elérhetőek az Iherb oldalán.
Én minden alkalommal innen vásároltam.
Ha első körben shoppingoltok itt, akkor kaptok 5-10 Dolcsi kedvezményt is az alábbi kóddal: LMV918 , én is így vásároltam ami nem kevés, mert így akár egy szóló ecsetet ingyen megkapsz.
Én sima szállítást kérek mindig ami 4 dollár.
Sosem volt vele gondom, és 2 hét alatt ideért az áru.
Kedvezmény és akció is van rengeteg alkalommal, illetve a fenn említett kóddal ( LMV918 - amit a vásárlás véglegesítésekor kell felhasználni ) is tudsz spórolni.



Összefoglalva: A RT minőségében nem lehet kifogás, ilyen áron verhetetlenek.
Real Techniques - a kisebb ecsetek
Az viszont nagy hiba, hogy az ecsetek önállóan nem rendelhetőek, így sok a "felesleges" vagy nem bevált eszköz.
A RT nagy előnye még az, hogy az ecsetek multifunkcionálisak, ami azt jelenti, hogy használd arra amire érzed, felejtsd el mire lett kitalálva. Por és krémes termékekhez is megfelelőek.
A személyes véleményem viszont az, hogy a kész "start" és "kezdő" szetteket egy kicsit máshogy állítottam volna össze, de mivel ez nem az én cégem, így jártam...
Minden készletben találtam számomra kedvenc és felesleges terméket is, de az ecset szettek már csak ilyenek.

Real Techniques - öszes ecsetem
Sajnos itthon csak aukciós oldalakon láttam dupla áron árulni, ne fussatok be ilyen lehúzásokba, mert biztonságosan és gyorsan be tudjátok szerezni reális áron is.
A postai Vám-ról ITT olvashatsz, de a lényeg annyi, hogy 22 Euro alatt vám és áfa mentes a küldemény, így 30 dollárig tuti biztonságban vagy, nem fog plusz költség keletkezni.
22-150 euro között sincs vám, de Áfa van ( ha kikapják, észreveszik a csomagod) és akkor az 27 %, ami azt jelenti, hogy a 9 dolláros ecset 11.5 dollár lesz ( 2600ft kb), tehát még mindig eléggé jó árnál maradsz. Ilyen esetben a posta keres meg téged, hogy fizess ennyit meg annyit és viheted a csomagot.
Az Iherb a vásárolt áru összegét a csomagon kívül is feltünteti.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Peptidek a barna bőrszínért avagy Melanotan II.

Lehet sokan hallottatok már róla, hogy van egy új módja a barnítási folyamatok hatékony növelésének, ez a peptidek csoportjába tartozó melanotan. Melatonan II. Ez a termék egyelőre csak külföldről rendelhető gyógyszerészeti termék, injekció és orrspray formájában szokás "magunkhoz venni". Mivel én még nem próbáltam ( és nem is fogom amíg ezt itthon nem helyezik forgalomba), viszont a környezetemben sokan, ezért gondoltam megosztom veletek az ismerőseim tapasztalatait, illetve amit én láttam.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz

A bőrön található foltok és pigment problémák kezelése

Aki barack bőrrel született azonnal távozzon, nem róla lesz szó :-).. http://www.borgyogyaszat.com Kivéve ha szeretné átértékelni az életét, hogy milyen szerencsés..bár gyanítom a cím alapján most nem ezt az írást olvassa. Sajnos a bőr nagyon sérülékeny és hosszú távon meglátszik rajta, hogy miként bánnak vele. Természetesen eleve is születhetünk úgy, hogy a bőrünk nem makulátlan (macula=folt, és egyéb fogalom, bőrgyógyászati kifejezés magyarázata ITT ), és genetikailag is hordozhatjuk az erre való hajlamot.