Ugrás a fő tartalomra

Hajban maradó olajok versenye : Milk Shake - Argán olaj VS Orofluido

Hajhosszabbításod van? Festeted? Szárazak a hajvégek? Száll és kócos? Göndör vagy egyenes?
Milk Shake - argán olaj

Én szőkére melíroztatok, no meg fel is van varrva a hajam, ami bár kitűnő minőségű európai haj, de természetesen mivel vágott haj, kicsit hajlamosabb a kiszáradásra mintha a saját hajam lenne.

Szerencsére minden extra nélkül karban tudom tartani a frizurám, de azt megtanultam, hogy butaság nekem olcsó termékekkel próbálkoznom, mert hosszútávon olcsóbban kijövök a prémium cuccokkal...főleg ha már alapból ennyit költök rá..( de jó nektek szép hajúak! )

Nagy kedvencem az Orofluido elixír, és a TIGI pár cuccát is kimondottan szeretem.


Nekem a drogériás hajápolók sz*rt sem érnek ( gondolom olyanoknak jó akiknek amúgy is okés a hajuk ), illetve lehet találni 1-2 olcsó és jól működő terméket, de tény hogy 100x többet kell kenni az azonos hatásért.

Fodrászom dobta hozzám ezt az argán olajos hajápolót, ami a "milk_shake" gyártmánya...én megmondom őszintén, sosem hallottam róluk, pedig ITT a weboldaluk, ami ugyan angol, de jó sok termékük van a teljes hajápolásra. Itthon egyébként ITT lehet beszerezni.
milk_shake hair

Azt kell róla tudni, hogy lényegében ugyan az mint az Orofluido, azaz egy hajmosás után, a nedves hajra kenhető, hajban hagyható olaj, ami nem nehezíti el a frizurát, sőt könnyű, lágy és puha fényes lesz tőle.
A hajvégekre vagy a haj alsó egy vagy kétharmadára ajánlom, problémától függően.

Hajmosás előtt azért nem ajánlom, mert ha kimossuk akkor lehet kapni sokkal olcsóbban erre megfelelő olajat. Ennek pont az a lényege, hogy optikailag egészségesebbé, és sokkal kellemesebb tapintásúvá teszi a hajkoronánkat, ha rajta hagyjuk.

Kipróbáltam, szinte egy az egyben a fenn említett hajolaj mása, semmiféle nagy különbséget nem fedeztem fel, azaz nekem ez a termék kicsit lightosabb, tehát az Orofluido az ami "több", és azután kicsit puhább és síkosabb a hajam ( ami nekem jobban bejön, mivel dús és vastagabb szálú a hajam).

Ezek után csak azt tudom mondani, hogy ez az olaj is a kedvencem lenne, de mégsem, mert 50ml 5000ft körüli áron kapható, míg a másik 100ml és max 8000ft úgyhogy az jobban megéri..
Igaz, hogy évente kevesebb mint 2 üveg (200ml) fogy nálam, így belefér a költségvetésbe, de azért olcsónak nem mondanám.

Kíváncsi voltam az összetevőkre is, hogy milyen eltérést látok majd a két termék között, és lényegében a milk shake argán olaja egy az egyben másolata lenne az Orofluidonak, azzal a különbséggel, hogy míg a milk shake-ben csakis argán olaj a természetes összetevő, a többi szilikon, színezék és 6 féle(!) illatanyag, addig az Orofluido-ban 3 fajta természetes olaj ( argán, len, ciprusolaj),  szilikon, színezék, és csak 2 fajta illatanyag van.
Teszt méret

Szimpatikusabb az orofluido-ban az, hogy a színezékek az utolsó helyen állnak, és az illatanyagok is hátrébb sorolódnak mint a milk shake olajánál..most őszintén, mi alapján döntsön az ember, ha nem az ár és az összetevők alapján..?

A próba verzió amúgy 10ml aminek a felét én egy hajmosásra ellocsoltam, és így sem nehezítette vagy ragasztotta össze a hajamat, de úgy éreztem, hogy ez jóval több mennyiség volt mint amit az Orofluido olajából használok / alkalom, ami szerintem kiadósabb és sűrűbb is ennél a Milk Shake olajnál.

Lényegében végül ez a "Milk_Shake argán olaj teszt" egy Milk Shake VS Orofluido összehasonlítás lett, így ideje a címet is átírnom ennek megfelelően...

Semmiképpen nem szeretnék senkit erről a cumóról lebeszélni, mert akinek "sok" volt az Orofluido annak lehet a Milk Shake argán olaja pont elég lesz.
Én maradok a bevált kedvencemnél, de örülök, hogy kipróbáltam, mert jó tudni, hogy van egy alternatíva, ha esetleg a megszokott termékem megszűnne.

Összefoglalva az Orofluido-hoz hasonlítva:
- drágább
- gyengébb
- hígabb
- kedvezőtlenebb összetevő lista
- nagyobb mennyiségnél értem el azonos hatást
- ez sem ragad és szintén szépen ápol
- aki az O. keleties illatát nem szerette, annak a M_S kedvezőbb lehet
- kevésbé luxus csomagolás

Megjegyzések

  1. Bocsi, hogy ide írom, de korábban esett szó a Sweetsation termékekről. Én végül az ingyenes szállítási napon rendeltem próbaképpen egy Very Berry-t és egy LaNouvel szérumot. Főleg ez utóbbi szenzációs! Küldtek ajándékba egy pici I*Light szemkrémet is, az is szuper.
    Annyira jónak érzem pár használat után ezeket, hogy - egy jó nagy levegővétellel - készülök beruházni a teljes kiszerelésbe. Csak gondoltam megírom, hátha te is kedvet kapsz kipróbálni.
    + Ígértél beszámolót az alkoholmentes svédcseppről, azt nagyon várom.
    + Köszi a sok remek blogbejegyzést!

    - gale -

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjj igen a svédcsepp...olyan sok a téma, a felére vagy nincs idő, vagy elfelejtem :-)

      Érdekes amit írtál, mert egy másik bejegyzésemnél pedig pont az ellenkezőjét írták a krémekről :-D..na ez a fincsi..ugye nincs két egyforma igény!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz