Ugrás a fő tartalomra

Ilcsi - Ichtiolos korrektor pattanásra, aknéra

Maga az ichtiol-t egy olyan anyag amit hallenyomatos, tengeri maradványos bitumenes kőzetből állítanak elő.
Ilcsi Ichtiolos korrektor
Ebből a kőzetből úgynevezett ichtiol olajat nyernek, ami szén, kén, hidrogén, nitrogén tartalmú.
Ezt az olajat további kémiai reakcióknak vetik alá, így kapják meg azt az anyagot amit röviden ichtiolnak nevezünk, és jó hatással van a bőr gyógyulására, és gyulladásainak csökkentésére, faggyúmirigy működés beállítására.
Továbbá hámképző, fertőtlenítő, nyugtató, összehúzó.

Gyógyászati kátránynak is nevezik.

Gyulladt komedókra, herpeszre, szőrtüsző gyulladásra, aknéra  / szárít, gyulladás csökkentő, nyugtató hatású.


Maga a "korrektor" elnevezés ne tévesszen meg senkit, mert az emberek 80%-a nem tudja erre a célra használni, de hát ugye a maradék 20% igen, így nem lehet a megnevezés miatt orrolni rájuk.

Ilcsi Ichtiolos korrektor
Sajnos a szín nagyon világos, és szerintem túl zöldes egy valódi bőrszínhez, de alapozó alá lehet el lehet sütni, ha az ember vékonyan keni és gyorsan-alaposan(!) eldolgozza.....de megmondom őszintén akkor inkább az E.L.F. Zit Zapping a jobb, ami a maga 750 ft árával és a csodálatos pattanás nyugtató hatásával szerintem verhetetlen, és jobban észrevétlen marad az alapozás alatt. Ez olyan 2-3000 ft közötti áron mozog, viszont jó sokáig elég.

Az Ilcsi korrektor állaga kellemesen folyékony, és már kis mennyiségben is erős fedést biztosít, ami nagyon hamar szárad. Vastagon nem kell kenni, mert akkor bereped, betörik és leporlik egy része.

Szivacsos applikátorral
Én sok- sok ichtiolos terméket ismerek, így nem tartom a legjobbnak az Ilcsi korrektort, mert van ennél számomra hatásosabb, ami ugyan úgy nyugtat és gyógyít, viszont nem szárít ennyire. Annyit viszont be kell lássak, hogy azok a termékek korrektornak nem durranthatóak el, így a maga nemében ennek az Ilcsi korrektornak nincs párja az ichtiol tartalom miatt.

Smink alá én sajnos nem vállalom be, mert szerintem nem szép és látszik, főleg miután más texturájú lesz ott a bőr, és az egyenetlenségekbe is beül. Erre a célra nekem a Zit Zapping tökéletesebb megoldást nyújtott, és nem szárította ennyire a bőrömet.

Éjszakára meg összekeni a párnámat, és ha a szemembe megy a por maradványa akkor nagyon begyullad a szemem reggelre..szóval no way.

Kényelmes állagú
Azért sem szeretem, mert ha a pattanást már megpróbáltuk kinyomni akkor ugye egy kis mikro-sérülés keletkezik rajta..rákenem a korrektort, ami annyira rászárad, hogy a sebbe ivódik azaz a sebbe szárad ez a világos folyadék, amit aztán kimosni a sebből lehetetlen, így vagy kiáztatom ( ami nem a legjobb a sebnek) vagy kidörzsölöm amitől 6szor akkora lesz a seb...szóval nekem sérült felületen sem szuperál.



Képen nem is olyan vészes a szín
Ami miatt viszont kedvelem, az az, hogy napközben vagy éjszaka, ruha alatt ( ha jön rám valamilyen pattanás- dekoltázs, hát) tökéletesen teljesít, mert száradás után nem üt át, és egész nap fenn marad egy része ( mert részben azért leporlik).

Én nem vettem észre rajta csodás hatást, mivel nem zsíros a bőröm, hanem inkább száraz, így nem tett jót neki a további szárítás.

Nyugtatás, hűsítés valóban érezhető, de az ichtiol hámképző ereje nem érvényesült a túlzott szárítás miatt nálam.

Mindenképpen csak olyanoknak ajánlom akik zsírosabb vagy erősen gyulladt bőrrel rendelkeznek.
Szárazabb bőrre nekem bőrgyógyász szokott kevertetni egy sokkal jobb állagú ichtiolos pakolást/pöttyözőt, ami az ichtiol jó hatásai mellett nem engedi kiszáradni a bőrt.

Eldolgozva ilyen
Az ichtiol jellegzetes szaga engem nem zavar, de egyesek roppant büdösnek érezhetik, így erre tessék felkészülni, viszont ennek a korrektornak hamar elillan ez a bűze, szóval ez pozitív!

Összefoglalva: Bevallom vásárlás után kicsit csalódás volt, de azért nem húzom le a terméket, hisz van olyan oldala ami egyedülálló és kiemelkedő.
Sajnos az én száraz bőrömre nem volt a legjobb, így tényleg csak testen tudom alkalmazni, mert arcon nekem nem az igazi.
A szárító hatás viszont jól jön gyulladt, zsíros területen és herpesznél, viszont nem puhít föl, így a kinyomást nem segíti elő...sőt a szárítás miatt nehezebben kinyomható.
Komedókra ne vegyétek, ez tényleg aknéra és gennyes patira van, mint azt a neve is jelzi. 

Megjegyzések

  1. Én Sudocremet használok a patikra. :) Jól lehúzza a gyulladást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van itthon, de patira nem, csak hámproblémára próbáltam idáig.
      Köszi a tippet :-)

      Törlés
  2. Nem rossz termék, pár napja használom és szépen rendbe tette a kis "csúnyaságokat". Nem egy erős fedésű viszont azért a pirosságot valamelyest tompítja. Szárítani kicsit szárít, de nekem amúgy is zsírosabb a bőröm úgyhogy ezt megbocsátottam neki.

    Tulajdonképpen én a bőr regenerálását gyorsítom fel vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsíros bőrre mindenképpen jobb "fegyver"...és igen a szárítás miatt olyan érzésünk van, hogy hamarabb "gyógyul":-)

      Törlés
  3. Én használom az Anaconda Ichtiolos biogéljét. Bár randa ragyáim már alig vannak (le is kopogom), hetente egyszer mégis szereti a bőröm. Erős szaga van, az igaz, de én perverz módon még szeretem is. :)
    Úgyhogy az ichtiol jó találmány...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Maga az ichtiol szerintem is jó cucc!
      Nekem is van olyan gyógyszertári ichtiolos pakolásom ami isteni és nem szárít, "csak" gyógyít!

      Törlés
  4. Szia!

    Nekem nem jött be ez a cucc. Több éve vettem egyszer, de 1 db pattanásra sem volt hatással, az illata rirka büdös és csak este tudtam felkenni otthonra, mert ezzel az arcomon ki nem mennék. Nekem 1 Ft-ot sem ér ez a cucc, ennél csak jobb termékeket tudok, vacakabbat nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen amit írtál azzal részben egyet értek. Sajnos nem mindenkinek és nem minden bőrre ez a legjobb. Ezért is árulják kozmetikusok, hogy elvileg kiszűrjék azt a vásárlót akinek ez a termék nem fog megfelelni.

      Törlés
  5. Ilcsis terméket bárki vásárolhat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de csak kozmetikusok árulják ( Ilcsi kozmetikában)

      Törlés
  6. Érdekesek a tapasztalataid... soha nem hallottam olyat, hogy bárkinek is lefolyt volna, mivel - ahogy te is írtad - nagyon hamar megszárad. Kicsit ellentmondásos a bejegyzés tartalma :). Egyébként pedig smink alá is nyugodtan fel lehet helyezni, egy kis gyakorlással tökéletesen el lehet "meszelni" a bőrön. Hely specifikusan kell használni, vagyis pattanásra, sebre és akkor nem szárad a bőr. Az meg, hogy ha egy pattanás szárad le, jó végeredmény. Bármelyik arclemosó leszedi a maradékot, legalábbis az amelyik tényleg tisztít :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. WTF? :-D
      Most vagy te nem tudsz olvasni, vagy én...mert az állításaidra nem találok magyarázatot a cikkemben...

      Ki írta, hogy lefolyt?

      Erre a mondatra gondolsz?
      "Az Ilcsi korrektor állaga kellemesen folyékony, és már kis mennyiségben is erős fedést biztosít, ami nagyon hamar szárad." szerintem értelmezd újra.. :-D

      Vagy ezt olvastad félre ? Leporlik helyett lefolyik-ot?
      "egész nap fenn marad egy része ( mert részben azért leporlik)."



      Gyakorlás... szerintem smink terén van a kezembe pár óra, de ha ronda valami akkor ronda :-)..attól még másnak lehet jó, vagy megoldható..de idéznék ismét a cikkből :
      "de alapozó alá lehet el lehet sütni, ha az ember vékonyan keni és gyorsan-alaposan(!) eldolgozza." köszönöm, hogy megfogalmaztad másképpen amit leírtam fenn ;-)

      Nem minden pattanásra megfelelő a szárítás, ezt majd megtanulod a kozmi suliba remélhetőleg ;-)

      Köszönöm az építő kritikát, egyes, leülhetsz :-D

      Nem személyes, de szerintem legközelebb inkább többször olvass át valamit mielőtt kritikát formálsz "érdekes" és "ellentmondásos" szavakkal fűszerezve...

      Nem kell besérülni, csak nem vagyunk egy korosztály, szóval ezt elnézted, nem gond, tanulj ebből ;-), bennem nem durrant el semmi, alapból így reagálok a badarságokra, szóval sorry ha kemény voltam :-)

      PEACE :-*

      Törlés
  7. Szia!
    Most találtam a blogodra, és örülök, hogy újra indítottad (fb-n olvastam, hogy leállt fél évre)!! :)
    Nagyon hasznos cikkeket olvastad nálad. Nekem rosaceás arcom van (25 évesen!) és nekem bevált az ilcsis korrektor, persze mindenkinek más jön be. Igazából nem sok mindent tudtam eddig a rosaceáról, a bőrgyógyász felírt antibiotikumot azt csókolom. Én is a Lónyai utcai Ilcsi kozmetikába tévedtem be, és hát felüdülés volt a bőrömnek amit ott kaptam kezelés meg a kencék is. :D Kitartást és időt kívánok neked, hogy legyen még sok-sok cikk!
    Szép napot,
    Kitti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      És milyen ilcsi cuccok jók még a rosaceás bőrödre?

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz