Ugrás a fő tartalomra

Ázsiai mélyhámlasztás / Green Peel naplóm indul

A lézeres hámlasztásom után ismét hasonló fába vágtam a fejszét...
101Szépület- Ázsiai mélyhámlasztás

Nem vagyok mazochista, de egyszerűen igényli a fakó, száraz bőröm a megújítást, így most a gyógynövényes hámlasztás egy fajtájával, azaz az ázsiai mélyhámlasztással foglak titeket sokkolni ( green peel néven is fut), képekkel és napi "élményekkel".
Magát a kezelést ITT már ismertettem nektek, így nem szeretném önmagam ismételni, kérlek olvassátok el, hogy megértsétek a lényeget...hmmm újra átélhettem ökölbe szorított lábujjakkal a "kényeztetést"..hurrrrrráá

Mivel ez a nyár sem tette a legjobbat a bőrömmel..azaz most épp nem a patikra célzok, mert azok a svédcseppes külsőleges kezelés hatására szépen nyugalmi állapotban élik a mindennapjaikat...valahol...
Tehát most épp arra célzok, hogy óvatos voltam, fényvédelem meg minden, de azért elég volt 1 azaz egy darab nap, hogy a tűző napon maradtam és nem volt nálam faktoros krém ( rossz időt mondtak aznapra, így termál fürdőbe mentünk..és hát ugye pár óra után 30 fok és szikrázó napsütés lett a vége..ahol is 4 óra múltán csaptam a homlokomra, hogy "bassz*s..én nem kentem be az arcom")..szóval elég volt ez az egy nap és olyan foltos lett a fejem mint egy hiéna..beautiful..

Az sem töltött el nagy örömmel, hogy a márciusi lézeres hámlasztás és villantás után a bőröm "csak" két hónapig volt teljesen tünetmentes és tükörsima , azaz comedo mentes, és aztán megint jöttek a rondaságok, amit aztán trancsíroztam is ahogy kell :-(  ( bevallom kellett volna menni még "csak" villantani, de hát ezt nem lehet bírni anyagilag)..
Azt azért itt megjegyzem, hogy a "pár" lézertől ránc nuku, azaz 34 évesen 25-nek néznek..
Júliusban eldurrant az agyam, és  elkezdtem használni a Svédcseppet ..és azóta tök jó a kis bőröm a patik terén..de persze a június végén bekövetkezett sk. apokalipszis nyoma azért megmaradt a fejemen...

Mivel 30 elmúltam ezért ez a kezelés a foltok halványítása mellett ( bár azokra az IPL a legjobb ) a bőr újjászületésére a felületi ráncok és vízhiány csökkentésére tökéletes, hisz egy új, puhább, rugalmasabb és egyenletesebb bőr kerül a felszínre, minden drasztikusság nélkül a saját immunrendszerünket ösztönözve.

Ha lehámlok (5-6 nap), az új bőr sokkal befogadóbb minden hatóanyagra és kezelésre, így egy hét után jelenésem van a kozmetikában utókezelésre, hogy beerőltessenek minden csúcsszuper hatóanyagot a bőrömbe, amíg "nyitva" van.

A hámlasztásnak amúgy is nagy híve vagyok..persze nem ész nélkül, és panaszok híján teljesen felesleges így elmélyülni benne mint én, de nagyon sok probléma oldható meg a segítségével.
Gondolhatjátok, hogy ha bababőröm lenne, vagy semmi extra verzió akkor biztos nem ebbe ölnék energiát, pénzt, időt..a fájdalomról nem is beszélve.

Itt arról van szó, hogy egyszerűen szégyellem a bőröm, és a f*szom kivan azzal, hogy leengedett hajjal ( a foltjaim és problémák inkább oldalt ordítanak) és vastagon alapozva ( BB krém ) viszem le a szemetet IS(!)..Jaaa..és 3 lakásos kertes házba élek...szóval nincs nagy forgalom.
Ezek a hámlasztások és kezelések egyszerűen olyan szinten javítanak hónapokig a problémámon, hogy én is elhiszem magamról, hogy "nemisolyangázmostabőröm"..szóval ez az amiért nekem mindent megér...

A dermarolleres kezelést sajnos nyáron szünetelni kell, de pár hét és azt is újra folytathatom, próbálok majd fotókat is készíteni nektek, hogy lássátok. A hegeim szépítésére csináltatom - mert ugyebár azokon a hámlasztás nemigen segít-, de úgy nagyon nehéz várni a csodát, ha mindig csinálok új hegeket:-(...
Az lelkesít, hogy a férjem bőrén látható a javulás aki szintén csináltatott már 5 alkalom dermarollert.

Most épp a "reményhalmegutoljára" korszakomba vagyok hatezredjére is, és mivel jelenleg nincsenek ragyáim, abba bízok, hogy ez így is marad, és ha más nem 50 évesen majd szép lesz a bőröm ( kizárt.. ).
Tehát ha nincs új ragya ( thx svédcsepp) és csinálunk egy szupi hámlasztást, ami plusz normalizálja a faggyú termelést és fiatalítja a bőrt, erre rámegy majd később pár roller ami a hegeket simítja, akkor talán van remény, hogy ne alapozzam jövőre vakolatra a fejem.. ( bár sajnos a fehér hipopigmentált foltjaimra még nincs ötletem)

Ehhez jön még egy kis extra Chili jóga a maga infra méregtelenítő hatásával, és a rendszeres testedzés (amit mostanában kicsit elhanyagoltam), és a jó étkezés még jobbá tétele...na de ez nem tartozik ide, csak elkalandoztam..

Szóval valaki a sulit kezdi szeptemberbe..nekem pedig ezek a terveim..
Bár néha eszembe jut, nem-e lenne egyszerűbb a civilizációtól és a tükröktől távol remete életet élni, és hagyni az egészet a francba, csak nézni ki a fejemből egy hegy tetejéről...

Azt csendben megjegyezném, hogy a kezelésre én a 101 szépületet javaslom, ahol a mesterkozmetikus tulajdonos és forgalmazó keze alatt kizárt, hogy bármilyen nem várt esemény történjen velünk...ugyanis itt nem mind1 a kezelő, hisz a siker 80%-a múlik rajta! ( nem fizetett reklám..sajnos :-) )

Holnaptól naponta olvashatjátok, megnézhetitek miként telnek a napok a világtól (nem eléggé)elzártan, vállalhatatlan arccal ( ismét )..
Hát akkor az Ázsiai hámlasztó naplót megnyitom....


Megjegyzések

  1. Kitartást a kezeléshez. :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj de izgi, kíváncsian várom a fejleményeket! Pár hete az isis pharma hamlaszto kremevel kiserletezek, egyelőre nem nyugozott le. :/
    Erősen töröm a fejem egy hasonló projekten, talán épp ide megyek ha neked beválik.

    A svedcseppes modszerrol készült bejegyzés? Esetleg be tudnád linkelni?

    Köszönöm és sok sikert meg kevés fájdalmat kívánok a kezeléséhez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A svédcseppes cucc elvileg a "svédcsepp" szó alá van linkelve...a "júliusban eldurrant az agyam.." mondatban, de itt van:
      http://sminkesmas.blogspot.hu/2012/07/gyogynovenyes-kezeles-sebekre-hegekre.html

      Én azóta is azt mondom, hogy szupi ( nekem ), de ki tudja más típusú bőrre vagy problémára elég-e.
      Teszteltem azóta az alkohol mentes ( 1%) verziót is, nemsokára írok róla.

      Az Isis krémet én imádom, persze nem olyan drasztikus mint egy ilyen hámlasztás, de nekem pl arra csodás, hogy ne vastagodjon fel a bőröm, így a comedok egy része tudjon ürülni spontán.

      Használd minden este lefekvés előtt a tisztított bőrre önmagában(!), kb 3-4 hétig...ez a minimum, csak aztán lehet fenntartó kezelést csinálni vele, hogy pl 1 hónap múlva ismét kened 3-5 napig.

      Egy kis kulisszatitok: ha fel van puhulva a bőr pl fürdés után vagy, akkor mélyebbre megy az anyag, nagyobb hámlás várható, de érzékenyebb-vékonyabb bőr ki is sebesedhet tőle, úgyhogy ez csak félőrülteknek és vastag bőrnek való mint pl én...

      Törlés
  3. Közben megtaláltam a svedcseppes posztot! Bocsi, csak telefonrol ugykodok és így kicsit más az oldal.
    :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaa..én meg csak most olvastam ezt, uh. már belinkeltem:-)

      Törlés
  4. Megy a Nagy Drukk +++ és várom a beszámolót!

    - gale -

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök, hogy írtál újra a hámlasztásról.
    Más most várom a holnapi írásodat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz itt nemulass :-)
      Most 4-5 napig mindenképpen dokumentálom ami a csövön kifér:-)

      Köszönöm!

      Törlés
  6. Nagyon tetszett ez a bejegyzés, örülök, hogy írtál a gondjaidról. Bár az arcodat nem mutatod meg (szerintem nagyon helyesen), így mégis közel kerülsz az olvasóidhoz.
    Kitartás, veled vagyunk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hát az arc mutatása nagy dilemma volt, aztán úgy gondoltam mindenki jól meglesz nélküle is :-)

      Azért már készülőben vagy egy meglepi, gondoltam bevágom a fél arcomat full maszkba, hogy mégse higgyen senki egy kis szörnyszülöttnek a közeli bőrfotók alapján :-D

      Általában azért nem vagyok "személyes", mert azt gondolom így arc nélkül senkit sem érdekel a lelki világom ( persze ez tök f*szság), így próbálok erőlködni a tényszerű és alapos ismertetéseken:-)
      Aztán hol így jön össze..hol úgy ;-)

      És köszönöm neked a folyamatos figyelmet:-)

      Törlés
  7. Az az igazság, hogy megfogalmazódott bennem egy kérdés, mire a végére értem.
    Esetleg, nem gondolod, hogy azért problémás a bőröd, mert mindig "izélve van" és nem tud pihenni?
    Nálam a minél kevesebbet nyúzom, annál jobb verzió van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez nálam is így van...

      De sajnos hamarabb jöttek anno ( 10 éve) a problémák mint a piszkálás...:-(
      Piszkálni akkor kezdtem amikor fél év türelem után elegem lett, hogy folyamatosan grízes a fejem, a kozmetikus tisztítása után 2 nappal már ismét tele lett..kezdetben visszamentem..ha nem saját szemével látják a kozmik, nem hitték volna el..és így kb 5 év alatt 100 kozmetikust és 500 bőrgyógyászt megjártam..hátha..de semmi..

      Közben pedig kézbe vettem az irányítást ( látható a sok szép trancsírozás helye a hypopigmentált foltokon)..okos voltam, belátom, rászolizás, hogy gyorsabban száradjanak a hegek wáááááá.... de akkor még(!) semmi fogalmam nem volt erről...értelem szerűen ma már nem ez lenne:-(..de pont ezek miatt kezdtem megtanulni, hogy akkor mi a pálya.

      A problémák szerencsére 90%-ban enyhültek, mert megtaláltam a számomra megfelelő kozmetikust és krémeket,meg ki is okosodtam, sok vérvétel, mit nem jó ha eszek ( mert nekem ilyen is közre játszik benne), de azért alkalom szerűen berobbanok..piszkálás nélkül:-)...no és aztán piszkálok megint ...mert nem bírom ki..

      Ha szép a bőröm nem piszkálom..ördögi kör..

      Szerencsére egy ideje már nem kell piszkálnom mert minden oké, sajnos a foltok megvannak-meglesznek, ez egyrészt hajlam, másrészt heg, szóval ez már nem tőlem függ ( de persze részben magamnak köszönhetem).

      A bőrszárazság és vastagabb bőr is sajnos genetika, ami pl a kezemen is jellemző, pedig azt sosem kezeltem semmivel ( volt, hogy nem tudtak infúziót adni, mert olyan kemény a kézfejemen a bőr, hogy nem tudták átszúrni normál lendülettel, így mindig kézhajlatba kapom pfffff...)

      Szóval igazad van, jó lenne nem piszkálni, és ki is bírom már 2 hónapja ( kivéve ha jön 1 nagyobb cucc, azt kinyomom..de ez már 2 hónapja nem volt)..
      Jó lenne ha így maradna a bőröm,és akkor nem kellene macerálni, csak regenerálni amit elb*sztam ( de jelentem anno a patik/comedók nem a piszkálgatás miatt jöttek, mert fél évig nem izéltem őket és nem lett jobb:-(..sőőt)

      Most amit "izélek" :-) az már csak azt próbálja segíteni, hogy látványra szebb legyen, és sajnos nekem vékonyítani kell időnként a bőröm, mert elég masszív!
      De néha örülnék ha sem tükör nem lenne, és a kezem is bilincsbe lenne verve...

      Uhh egy kicsit hosszú lett, de részben mentegetőzni akartam, és részben igazat is adni :-D

      Törlés
  8. Tudom, hogy tavalyi a topic, de kérhetnék tőled tanácsot a hámlasztással kapcsolatban?
    Tegnap csinálták, (egyébként kuponosan) és ugyan készültem az anyagiakkal a krémre, tonikra, de a csaj csak krémet adott és azt mondta, hogy jó a saját tonikom, és használjam azt (Yves Rocher). Na most a teljesen nyugodt, és jól levő bőrömre felkentem, majd utána rá a krémet, hogy kell, és enyhén szólva is, mintha túldörzsöltem volna valami erős szemcsés radírral... ég, tiszta vörös, lüktet... Olvastam, hogy te a kamillás lemosást javasolnád még..... normális ez, amit reagált a fejem, vagy térjek át inkább a kamillára?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt mindent megtalálsz, hogy miként kell ennek kinéznie nap mint nap:
      http://sminkesmas.blogspot.hu/search/label/%C3%A1zsiai%20h%C3%A1mlaszt%C3%A1s

      Kamilla és egyéb tonikok helyett javaslom a termál sprayt (eredeti adalék anyag menteset) vagy a körömvilágos főzetet. ( a kamillát az allergén hatása miatt már nem javasolják)

      Törlés
  9. köszi szépen :)

    VálaszTörlés
  10. Szia, remélem nézed még ezt az oldalt... 2 napja csináltattam meg a green peelt (36 órája egészen pontosan). A kozmetikus azt mondta, hogy másnap már csak rózsaszínes lesz a bőröm, és mára teljesen megnyugszik majd. A naplód alapján is hasonlóra számítottam. Nekem közvetlen a kezelés után nem volt olyan vészesen piros az arcom.. Viszont azóta ahogy telik az idő, egyre durvább. Mostanra jutottam el odáig, hogy sötétbordó a fejem (ahogy fogalmaztál: a szám fehér az arcomhoz képest:D). Ráadásul borzasztóan viszket, éjszaka álmomban vakargattam is.
    Szerinted normális hogy most ennyire vörös a fejem?? Ha allergiás reakció lenne, akkor sztem az elejétől kezdve jelentkeznie kellett volna ezeknek a tüneteknek. Felhívtam a kozmetikust, de persze azt mondta ez tök normális... De én kíváncsi lennék a te véleményedre is. Remélem nem baszott el valamit :S Köszi!! Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szerintem csak annyi történt, hogy lassabban reagáltál a kezelésre mint megszokott.
      A viszketés teljesen normális, feszül a bőröd és hámlani készül-ezért.
      Allergia valóban az első naptól jelentkezne.
      Betartottad a szabályokat és nem szaunáztál, úsztál, izzadtál stb ugye?
      Olyan krémet se kentél rá amit nem kéne ugye?
      Arcot sem mosol ugye?

      Ha olyan helyre mentél aki hivatalosan green peelt csinálhat vagy én ajánlottam, nem kuponos stb akkor ott biztos nem rontottak el semmit :-)

      Törlés
    2. Köszi a választ!! Meg az összes szépet-jót-hasznosat, amit a blogodon kapunk Tőled :)

      Másnapra már nem volt rákvörös a fejem, csak simán vörös :D Igazából ma lesz 6 "napos" az arcom, de még mindig piros picit. Érzékeny a bőröm egyébként. Minden előírást betartottam - na jó, egyik nap tésztaszűréskor érte egy kis gőz, de nem hinném, hogy ez volt a baj forrása:)
      Mindenesetre úgy érzem abszolút megérte: nekem pattanások utáni barnás-pirosas foltok voltak az arcomon, ezeknek nagy részét eltüntette (nem makulátlan azért a fejem..). Viszont pattanások ellen határozottan nem hat: már most kijött már kis szemét. Én tuti 1hónap múlva is megcsináltatom, mert legalább 2 kezelést javasolt a kozmetikus. Aki esetleg habozna, annak azt tanácsolom bátran vágjon bele:) Valamint végigböngészve a blogod, meghoztad az elhatározásomat egy jó kis lézeres kezeléshez is, így vettem egy malacperselyt, és mostantól gyűjtögetem bele a pénzecskét, és talán télen bele is vágok majd:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz