Ugrás a fő tartalomra

Imedeen ... pedig én nem hittem el..

Imedeen..biztos hallottunk már róla..de el is hittük?
Imedeen derma one

Hát én nem hittem benne, pedig már évek óta kerülgetem mint a forró kását..tiltakoztam..aztán egy akció keretén belül vettem 2 csomaggal..na mondom rajtam ne múljon.


A termék hivatalos oldala ITT található, én itt vásároltam, és egy kis segítségképp annyit, hogy ez a "derma one" a legalapabb verzió a tablettából.
A "time perfection"-t 40 év fölött, a "prime renewal" vonalat peig 50 fölött ajánlják.

Ezen kívül még van barnulást segítő "tan optimizer"-je a cégnek, ami kortól függetlenül szedhető a szebb napozási eredmény érdekében. És persze a férfiakra is gondoltak a "man-age-ment" megalkotásakor.

A "derma one" egyébként az ITT látható hölgy pattanásos történetével is végérvényesen meglendített a vásárlás útján.
Jelenleg 2 hónapja szedem a tablettát, és azért "kapkodtam el" a véleményemet, mert annak ellenére, hogy nem hittem benne....sőőőőőőőt tiltakoztam ellene, és közel tökéletes és széles spektrumú vitamindús táplálkozást folytatok, megfelelő folyadék bevitellel... a termék használatát olyan 3 hét- 1 hónap után éreztem. Azaz kedvező fordulatnak örülhettem.

2db / nap
Bőröm alapból űber száraz, amin szinte semmi sem segít, még a testápoló olajok és vajak is csak 1napon keresztül biztosítanak ruganyos bőrt nekem, de mióta szedem az Imedeent, azt vettem észre, hogy a lábszáram és a kezeim nem száradnak ki, és az egész testemen fiatalosabb, feszesebb, vizesebb a bőr szerkezete.

A nyarat és az ilyenkor jelentkező bőrügyi változást nem keverném ide, mert nem szokott ilyen jelentős javulás beállni, és nem igazán tudtunk örvendezni jó időnek amikor a tablettát egy hónapja szedtem, de már éreztem némi eredményt.

Senkit sem akarok rábeszélni, ez a cég sem fizet (sajnos), no meg én voltam az, aki azt mondta ezt bármelyik vitamin megteszi ( de ebbe nem is az van, így éhség érzetem sincs tőle ), no de amit teljesített az végleg meggyőzött, hogy jó ez a szer.
Nem véletlenül van piacon évek óta...

Pattanás szempontjából én nem tudok semmilyen változásról beszámolni, viszont a bőröm hidratáltsága miatt természetesen csökkentek a zárt comedóim, mivel puhább a bőröm és nem keményednek alá...de meg nem szűntek.

Száraz bőrűeknek mindenképpen ajánlom, mert valóban látványos javuláson mentem keresztül, és nem érzem magam pergamen testű múmiának a 30-as éveimben.
Nem kell persze extra nagy durranást várni, meg hogy eltűnnek a ráncok, de aki a kicsinek nem tud örülni....
Nekem pont elég az, hogy ha a lábamra nézek nem borzadok el, és nem kell naponta testápolóba fürödnöm, hanem ha kedvem szottyan akár nélküle is életben maradok :-)

Mindenképpen rá fogok állni a szedésére, bár nem a legolcsóbb, mert havi 16-17.000ft, de úgy vélem ennyit megér, hogy egészségesebbnek és szebbnek érezzem magam, és fél liter kézkrém nélkül is útnak merjek indulni. Lehet ajándékba kérni, ha sajnáljuk rá a pénzt, és hát belátom elég nagy luxus, de akinek problémája van, az mindent megtesz a javulás érdekében.

A tablettát napi gyakorisággal kell szedni, megkötés nélkül egyszerre 2 szemet, így nagy körültekintést sem igényel. Egy doboz egy havi adagot tartalmaz, mellékhatásról nem tudok beszámolni, mivel semmi sem jelentkezett ami negatív lenne.
Aki teheti próbálja ki, nézzétek az akciókat, viszont olcsón kínált tablettával óvatosan, mert hamisítják!

Megjegyzések

  1. Pár éve én is nézegettem, gondolkodtam rajta, de én sem hittem benne.
    Jó tudni, hogy "működik" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÓÓÓÓ képzeld :-)
      Én sem vártam semmit, és meglepett, pedig nem voltak kiürülve a vitamin raktáraim..
      Nekem a száraz bőröm miatt különösen látványos, hogy használ.

      Törlés
  2. Szia!
    Díjat kaptál tőlem :)
    http://biablogol.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  3. Online patikában még nem próbáltad megrendelni? Pl.Németországból szállítanak ide:)
    Az ára is kedvezőbb, szállítással is nagyjából max ennyire jön ki, mint itthon volt.
    Sajna én nem beszélek németül, csak angolul,olaszul, de én megpróbálnám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az lesz, köszönöm a tippet, ilyesmiben gondolkoztam én is, de még várok hátha valakinek csak átadták a forgalmazást.
      Németül én se nyomom, de csak nem olyan bonyolult :-)

      Köszi!

      Törlés
  4. Kipróbáltam és egy doboz most akciósan kb 31 euro, 2 doboz rendelése esetén 22 euro a postaköltség. Sztem nem rossz :)
    Nézd csak: http://www.apotheke-online-internet.de/advanced_search_result.php?keywords=IMEDEEN derma one Tabletten

    VálaszTörlés
  5. Lanyok tudtok valamit arrol hogy most forgalmazzak -e? Szedem egy ideje de eddig kulfoldon vettem. Koszi elore is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. M.o.-on jelenleg nem, én is az Osztrákoknál veszem a gyógyszertárba amióta nincs.

      Törlés
  6. Köszönöm szépen a részletes leírást :)
    Esetleg azzal kapcsolatban tudsz segíteni, hogy hol tudom ezt a terméket beszerezni? Úgy látom, hogy Magyarországon már nem forgalmazzák... ebayről pedig nem merek rendelni, mert írtad, hogy hamisítják.
    Előre is köszi a választ,
    Kriszta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Német és osztrák, olasz vagy angol patikákban szoktam venni, ott még kapható volt.
      Az http://imedeen.com/ -on pedig pontosabb infót is találsz.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Frakcionált CO2 lézer - Összegzés

Ígértem nektek, hogy 3 kezelés végeztével összegzem a tapasztalatokat. Fraxel CO2 előtte-utána Előzményeket és részleteket ITT láttátok, a felépülés 6 napig tart, tehát nem árt egy hetet rászánni erre az ügyre. Persze akit nem zavar ha így mutatkozik, akkor valójában 1-2 nap is elég otthon, mert aztán már semmilyen kellemetlenség nem érezhető..csak a látvány gáz.