Ugrás a fő tartalomra

Lézer napló - 6.nap (Micro laser peel +BBL)

Juhéééé..az első napom, hogy nincs megdagadva a szemem :-).. Ez igen jó hír, ezért kezdtem ezzel.
Lézer 6.nap reggel

Azért a kép se semmi, ugye? Szinte 80%-ban lehámlott az arcom, amit sejtettem  is amikor reggel a párnámra néztem.
Főleg azon az oldalon jött le jobban amelyik oldalon alszom.

Ezek a barna foltok még a fenn maradt varok, amik már csak megszokásból ragaszkodnak hozzám:-).

Természetesen alatta az új bőröm színe még malackás, de ez szépen el fog múlni 1 hét alatt, és erre majd sminkelni is lehet már.
Micro laser peel 6.nap reggel

Semmilyen panaszon sincs, az új bőr nem érzékeny, bár sűrűn kell kenni, mert nagyon jól issza és igényli a hidratálást.
Lassan kezdem bevetni a bőröm típusának megfelelő krémeket, de természetesen nem a hámlasztó kencékről beszélek, hanem az ITT bemutatott hidratálóimról.

A mosakodó krémet se hagyom még el, de érzem, hogy táplálni kell az új bőrömet más hatóanyagokkal is, mert most nagyon fogékony.

Ma már nem bujkáltam az ablaktól távol, hanem előzetes fölmérés nélkül is ki mertem szellőztetni.
A hajam az elmúlt héten végig hajpánt alatt volt összefogva, hogy ne érje az arcomat, és minden este új párnahuzatot húztam.

Késő délután megmostam az arcom egy hete először, amikoris a hámlás 95%-a lejött. Nem áztattam fel, csak ez laza arcmosás volt, így csak azok váltak le amik valóban le kellett hogy jöjjenek. Maradványok homloknál, hajtőbe és halántéknál vannak. Az orca, orr, áll teljesen cafat mentes:-)..
Lézer 6.nap este


Az új bőr ilyenkor hajlamos egy két helyen kipattogzásra, ez pár éve sem volt máshogy, így most is szembe néztem több ilyen pici kis kiütés szerű dudorral, ami amúgy ha nem piszkálom akkor 4 napon belül vissza húzódik.
Ezek nem pattanások, és igen kicsik, nem pirosak és nem is fájnak, nincsenek gyulladásba, sokszor megjelennek lézer után..szerintem attól lehet, hogy a bőr pár napig nem tud úgy lélegezni a var alatt, és az új bőr így reagál, de ezt csak gondolom..lehet köze sincs a valósághoz, de mint mellékhatást mindig megemlítik.
Lézer 6.nap este

Minden esetre kaptam rá Dalacin emulziót ami száraz bőrre is jó és egy Ichtiolos gyógyszertárban kevert pöttyözőt, amit pár éve is nagyon szerettem, mert úgy nyugtatott, hogy nem szárította a bőrömet.

A napokban elkezdhetek sminkelni is, de természetesen a végleges állapothoz további 1 hét szükséges.
A holnapi, azaz a 7. napi jelentkezésem egy összefoglaló lesz, ugyanis jelentem 6 nap alatt szalonképes lettem ( sminkel persze), és aztán egy hét múlva mutatok ismét fotót, hogy mennyire tért vissza a természetes színem.

Összefoglalva: szinte teljes lehámlás, szép új bőr ami erős hidratálást igényel, pár mitesszer szerű apró kiütés, nulla ödéma

Előzmények, teljes naplózás ITT vagy az oldalt található "Lézer naplóm" menüben.



Megjegyzések

  1. De szép lett az új bőr! Úgy látom megérte a fáradtságot/szenvedést :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, most nagyon boldog vagyok, alig várom, h megerősödjön, mert akkor lesz igazán okés.

      Törlés
  2. Bátor csaj vagy, minden elismerésem :)))

    VálaszTörlés
  3. Nem semmi a változás, nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1 hét múlva mutatom be a teljes új bőrcit, akkor lesz a végleges állapot ( mert azért ez még most kicsit piros és hártyás:-) )

      Törlés
  4. láttam a többi képed is erről az eljárásról, arra lennék kíváncsi, hogy a kezelés előtt milyen volt a bőröd , plusz, hogy az itt látható utolsó kép már a végleges verziója az arcbőrödnek? :)

    VálaszTörlés
  5. bocsi még annyit, hogy nem láttam több ilyen posztot azért kérdeztem, ha jól láttam ez az utolsó ilyen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt az ázsiai hámlasztást később csináltattam:
      http://sminkesmas.blogspot.hu/2012/10/azsiai-melyhamlasztas-elott-es-utan.html
      Itt is találsz képeket.

      Törlés
  6. Szia, túl vagyok rajta en is, köszi a tippet ;) a dekoltazsomat kezelték BBL-lel, nem fájt, most kicsit piros, de semmi extra. :)
    egy hónap múlva ismét megyek, remelem, eltűnik az összes foltom!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Örülök minden véleménynek, köszönöm, hogy időt fordítottál rám!

Megjegyzésed a jóváhagyásom után jelenik majd meg ( ezért nem látod azonnal amit írtál ), így biztosítom, hogy minden hozzászólást elolvassak!

Mail címet NE küldjetek itt, akkor írjatok mailt (sminkesmas@gmail.com), illetve reklám "szagú" weboldal linkeket sem fogok megjeleníteni, erre a célra az "Együttműködés" menüpontot ajánlom.

Köszönöm a megértést és a türelmet!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Milium, Xanthelasma...Avagy a szem környékén jelentkező "gríz"

Egy kedves kérdező hívta fel a figyelmemet erre a nem elhanyagolható jelenségre.. http://www.skinsight.com/adult/milia.htm Milium: gríz, ami elsősorban a szem környékén és járomcsonton található, nem gyulladt, zárt comedohoz hasonlító fehér hólyagok, amik kemény faggyút tartalmaznak. Kozmetikus vagy bőrgyógyász távolítja el, tűvel, lézerrel, elektromos kezeléssel. A "bőrprobléma kisokos" menüpont alatt találtok egyébként tömör, rövid infókat ABC rendbe szedve a jellemző bőrelváltozásokról.

Pattanás, korpás szeborrea és társai...avagy bőrprobléma kisokos

Aki rendszeresen olvas, biztos tudja, hogy olyan fogalmakkal is dobálózok ami nem mindenkinek tiszta. Korpás szeborrea/zárt comedo A bőrproblémák megnevezéseiben szeretnék most egy kis segítséget nyújtani. Akné/akne vulgaris: pattanás, amikor a faggyúmirigy elzáródik és a bacik miatt begyullad. Akne fulminans amikor nagy területen gyulladt aknés a bőr, akne conglobata pedig egy súlyos forma amikor ezek a csomók teljesen összegyulladnak. Általában folyékony genny van bennük. Jellemzően hormonális okai vannak.

Tényleg olyan nagy szám? Retin A a lézer helyett? Kipróbáltam..

Sokan várják már ezt a bejegyzést, hisz idén télen elmaradt a lézer, vagy bármilyen extra kezelés az életemből. Retin-A - 0.05% Valami miatt..mi miatt? Az az oka, hogy bőrgyógyásszal sikerült Retin A krémet felíratnom, és mivel ez itthon nem kapható, így a receptet külföldön kiváltanom . Nagyon nagy reményekkel és extrán bezsongva kezdtem meg a krém használatát a télen, látva a sok interneten fellelhető csodás átváltozást amit a gyógyszertári A vitaminos krémek okoztak.

Gyógyszertári kenceficék

Glyco-A , Fucidin, Davercin, Dalacin-T,  Neogranormon, Skinoren, Zineryt, Akneroxid Az itt látható kis csokor épp a jelenlegi készletet tükrözi, ennél volt nagyobb gyűjteményem is :-)

Nucleofill, Profhilo, Volite, Skinbooster - azaz fiatalos és üde bőrt akarunk!

Akik az orvos esztétikában jártasak, azoknak biztosan nem kell bemutatnom a bőr szépségéhez hozzájáruló injekciós beavatkozások jelentőségét. Juvederm- Volite Nem, ezek nem arcfeltöltő vagy arcformázó eljárások, ezek azok, amiknek az ősanyja a klasszikus tűs mezoterápia. Azaz a beavatkozás "csupán" a bőrt próbálja hozzásegíteni ahhoz, hogy szebb és fiatalosabb kinézetű legyen. Viszont már sokkal hatékonyabb és stabilabb anyagokkal hozzá tudnak járulni a bőrünk jelentős és látványos változásához.  A skinbooster-ről és a műtét nélküli kezelésekről már ITT írtam egy könnyen emészthető összefoglalást, ha valaki gyorsan emlékeztetni szeretné magát. A többi címben említett kezelést pedig igyekszem összehasonlítani egymással, hogy könnyebb legyen a választás. Az viszont az első, hogy a kezelő orvosodra hallgass ne rám, hogy ő mit javasol neked. Akkor szokott gond lenni, amikor a választott orvosod nem dolgozik az általad választott termékkel...na akkor legyél okos... Nézz